پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
ستاری: جمهوری اسلامی ایران دارای بزرگترین شرکت‌های دانش بنیان در منطقه و مبدا صادرات به کشور‌های دیگر است

شعار سال:ستاری: جمهوری اسلامی ایران دارای بزرگترین شرکت‌های دانش بنیان در منطقه و مبدا صادرات به کشور‌های دیگر است.


معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در دومین مرحله از سفر به ترکیه از آنکارا پایتخت این کشور به استانبول سفر کرد.


نشست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با نمایندگان شرکت‌های فناوری ایران در استانبول

تعداد بازدید : 15


سورنا ستاری امشب در نشست نمایندگان شرکت های فناوری ایران حاضر شد. همایش مشترک نمایندگان شرکت های دانش بنیان ایران و ترکیه فردا چهارشنبه در استانبول برگزار می شود. در این نشست، نمایندگان ۲۵۰ شرکت ترکیه و هشتاد شرکت ایرانی، مشارکت خواهند کرد. گفتگو درباره صادرات محصولات دانش بنیان ایران به ترکیه از اهداف اصلی این همایش است.

ایران دارنده بزرگترین شرکت‌های دانش بنیان
ایران دارنده بزرگترین شرکت‌های دانش بنیان
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور کشورمان همچنین در آنکارا گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای بزرگترین شرکت‌های دانش بنیان در منطقه و مبدا صادرات به کشور‌های دیگر است.

تعداد بازدید : 8

ستاری که به ترکیه سفر کرده است خاطر نشان کرد: اکوسیستم فناوری و نوآوری نسبتا جوان در ایران، عامل شکل گیری شرکت‌های بزرگی در حوزه‌های آی سی تی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی است که به عنوان بزرگترین شرکت‌های منطقه می‌تواند در حوزه صادرات به کشور‌های دیگر از جمله ترکیه قرار گیرد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به خبرگزاری صداوسیما در آنکارا گفت: ترکیه مقصد بسیار مناسب برای صادرات فناوری شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است و این امر با تشکیل جلسات مشترک با هدف توسعه روابط دو کشور در حوزه علمی و فناوری، پیگیری می‌شود.
ستاری با تاکید بر پیگیری جدی صادرات شرکت‌های دانش بنیان به کشور ترکیه، افزود: هم اکنون بیش از هشتاد شرکت دانش بنیان ایرانی در استانبول در حال ملاقات و رایزنی با شرکت‌های ترک هستند و نتیجه همکاری‌ها در جلسه مشترک بررسی میشود. در حوزه‌های مربوط به تجهیزات پزشکی و دارویی نیز، برتری در منطقه از آن جمهوری اسلامی ایران است و ترکیه هم بازار مناسب صادراتی برای شرکت‌های مرتبط است.
ستاری با اشاره به روابط تاریخی و رو به گسترش جمهوری اسلامی ایران و ترکیه تصریح کرد: این روابط در زمینه انتقال علم و تکنولوژی هم رو به افزایش است.


ترکیه مقصد صادرات علم و فناوری ایران

تعداد بازدید : 7

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار:1بهمن1398،کد خبر:2626944،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
مسئولین هم که فقط شعار میدن ، آخه در قیاس با کجا بزرگترین شرکت های دانش بنیان رو داریم؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین