پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در حساب توییتری خود نوشت: «‌نماینده ای در طول چند سال گذشته شایعاتی را دامن زده و به اتهام زنی خود ادامه می دهد!ظاهرا هر صبح آنچه را خواب می بیند بی محابا منتشر می کند!نه هیات نظارت رسیدگی می کند و نه ظاهرا از قوه قضائیه کاری ساخته است؟ هر بار که از او سند خواسته می شود، شنیده هایی بی اساس را تکرار می کند!».

شعار سال:عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در حساب توییتری خود نوشت: «‌نماینده ای در طول چند سال گذشته شایعاتی را دامن زده و به اتهام زنی خود ادامه می دهد!ظاهرا هر صبح آنچه را خواب می بیند بی محابا منتشر می کند!نه هیات نظارت رسیدگی می کند و نه ظاهرا از قوه قضائیه کاری ساخته است؟ هر بار که از او سند خواسته می شود، شنیده هایی بی اساس را تکرار می کند!».

گفتنی است که محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در توییتی مدعی شده بود: «‌در این دوره‌ از انتخابات واسطه‌ها نرخ تأیید صلاحیت را بعضا تا چهار میلیارد تومان بالا برده‌اند؛ چه شود این مجلس یازدهم!!»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جماران،تاریخ انتشار:8بهمن1398،کد خبر: 1338915،www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین