پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
استاندار ایلام با بیان اینکه در تلاش هستیم رییس جمهوری را به استان بیاوریم، تاکید کرد: سفر رییس جمهوری به نفع استان است چون بسیاری از پروژه‌ها از جمله راه‌آهن، بزرگراه پل زال چیلات و نجف اشرف و پتروشیمی‌های مهران و هلیلان با ورود رییس جمهوری عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

شعار سال: قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان ایلام افزود: همچنین بسیاری از سرمایه‌گذاران، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌ها همراه رییس جمهوری به استان خواهند آمد و این فرصت بسیار مغتنمی خواهد بود تا طرح‌های استان را ارائه دهیم و اعتبارات بیشتری جذب کنیم.

وی یادآور شد: در این شرایط سخت مالی کشور این سفر می‌تواند بسیار حائز اهمیت و مهم باشد.

وی با اشاره به انتقاد برخی از رسانه‌ها در خصوص تعویق سفر رییس جمهوری به استان، تاکید کرد: این ما هستیم که به این سفر نیاز داریم چرا که آنرا فرصتی خوب برای توسعه استان و تحرک در کار و تزریق اعتبار به پروژه‌های عمرانی می‌دانیم.

استاندار ایلام گفت: مسوولان باید از روند بازسازی مناطق سیل زده بازدید میدانی داشته و مشکلات را به طور کامل رصد کنند.

سلیمانی‌دشتکی افزود: مدیران دستگاه‌های مرتبط از روند بازسازی روستاهای بخش ماژین شهر و عرب رودبار شهرستان سیروان بازدید کرده، ستاد بازسازی را در این شهرستان‌ها برگزار و وضعیت موجود را از نزدیک بررسی کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران نیز روند بازسازی را در مناطق خود بررسی و ظرف ۲ هفته جمع‌بندی کاملی از آخرین وضعیت را گزارش دهند.استاندار ایلام در ادامه به سفر رییس جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: د

استاندار ایلام به سیل فروردین ماه اشاره و اظهار کرد: سیل ابتدای سال در استان ایلام بیش از آنکه به استان خسارت وارد کند برکات بسیاری به ارمغان آورد چرا که حدود ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار وارد استان شد و ما مشکلات بسیاری را در استان برطرف کردیم و اقشار مختلف مردم از کشاورزان، روستائیان و دامداران از این اعتبارات بهره‌مند شدند.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف اماکن عمومی مناطق سیل‌زده یادآور شد: در بازسازی اماکن عمومی از جمله مدارس، مساجد و ورزشگاه‌ها باید طبق همان ساختمان قبلی بازسازی صورت گیرد و اگر قرار است ساختمان‌های بزرگتری احداث شود باید از طریق اعتبارات همان دستگاه هزینه انجام گیرد.

سفر رییس جمهوری به استان ایلام که قرار بود سه‌شنبه هفته جاری انجام شود به دلایلی به تعویق افتاد.

پیش از این و در چند هفته گذشته ۲ بار دیگر بدلیل شهادت سردار سلیمانی و سیل شرق کشور سفر رییس جمهوری به استان ایلام به زمان دیگری موکول شده است.

افتتاح پروژه‌های شیرین سازی پتروشیمی، فولادگستر آتنا کوشاب غرب چرداول، سد گلال و مجموعه‌ای از دیگر طرح‌ها به صورت ویدیو کنفرانس از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهوری به استان ایلام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 14 بهمن 98، کد مطلب: 959221: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین