پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
مسئول روابط خارجی جنبش حماس با تاکید بر اینکه گروه مقاومت به هیچ طرفی اجازه دخالت منفی در امور داخلی فلسطین را نمی دهد، گفت: مواضع ایران همیشه در راستای پایان تقسیم اراضی فلسطین و اشغالگری بوده است.

شعارسال: «اسامه حمدان» مسئول روابط خارجی جنبش حماس در گفتگو با شبکه المیادین اعلام کرد که «روابط حماس با ایران مثبت است و در مسیر درست خود قرار دارد و این موضع خیلی ها را نگران و ناراحت کرده است.»

حمدان افزود: آنچه که به «صالح العاروری» عضو ارشد جنبش حماس در رابطه ایران و حماس نسبت داده شده است، دروغ و اخبار مربوط به آن ساختگی است.

روزنامه السعودی الشرق الأوسط در خبری که به صالح العاروری از رهبران جنبش حماس نسبت داده بود، مدعی شد که العاروی گفته است ایران از حماس درخواست کرده است تا در مقابل دریافت کمک‌های مالی بهای آن را بپردازد همانند جنبش جهاد اسلامی که هیات این جنبش به ریاست رمضان عبدالله شلح در جریان سفر اخیر به ایران بیعت خود را با این کشور اعلام کرد.

اسامه حمدان افزود: اسرائیل تلاش می کند تا از شرایط کنونی عربی برای پایان قضیه فلسطین سوء استفاده کند.

وی همچنین به موضوع انتخابات شورای شهر فلسطین اشاره و ابراز امیدواری کرد که رژیم صهیونیستی در شکست این انتخابات پیروز نشود. حماس تصمیم دارد در این انتخابات شرکت کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30مرداد1395، کدخبر: 13950530001292: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین