پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۵۹۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
دبیر انجمن ستصا با اشاره به موفقیت انجمن متبوعش در بومی‌سازی ۷۵ مورد از تجهیزات وارداتی در ۷ سال گذشته، بر لزوم اعتماد به سازندگان و تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد.

شعار سال:  با توجه به اهمیت روزافزون داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات وارداتی در کشور و برگزاری اخیر دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، خبرنگار این خبرگزاری در گفت‌وگویی اختصاصی با دبیر انجمن ستصا به بررسی این موضوع و اقدامات اعضای انجمن متبوع وی در حوزه بومی‌سازی پرداخته است.

*** بومی‌سازی ۷۵ مورد از تجهیزات وارداتی

 احد ذوالرحمی در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران، انجمنی با بیش از دویست شرکت سازنده تجهیزات صنعتی می‌باشد، اظهار داشت:دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از دو جهت برای انجمن ستصا و سازندگان اهمیت داشت؛ در وهله نخست اینکه ما یکی از بزرگ‌ترین سازندگان فولاد و محصولات فولادی در کشور هستیم و در وهله دوم اینکه ما سازندگان مجموعه‌ای از تجهیزات صنعتی هستیم که در صنایع معدنی و صنایع فولاد استفاده می‌شود.

اخیراً انجمن فهرستی را منتشر کرده که در هفت سال گذشته نزدیک به هفتاد و پنج مورد تجهیزات را برای اولین بار در کشور ساخته است و جزء ساخت اول‌ها محسوب می‌شود.

این شرایط موجب شده که در حوزه بومی‌سازی و همکاری با سایر ارگان‌هایی که به این تجهیزات نیاز دارند با همکاری گسترده و تنگاتنگ بتوانیم این صنعت را در چنین شرایطی رشد و گسترش بدهیم.

 

*** اعتماد به سازندگان و تولیدکنندگان داخلی

 دبیر انجمن ستصا در پایان اظهار داشت:اعتماد کارفرماها و مصرف‌کنندگان تجهیزات صنعتی به تولیدکنندگان داخلی ضروری است زیرا توان این سازندگان بقدری بالا رفته که بدون هیچ شبهه‌ای می‌توان به این افراد اعتماد کامل کرد تا تجهیزات صنعتی را با بهترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 14 بهمن  98، کد مطلب: 158210: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
جوانان ایرانی واقعا نخبه هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین