پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه از فدراسیون‌های المپیکی حمایت حداکثری دارد گفت: اگر چالشی در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو وجود دارد رضوانی باید پاسخگو باشد.
شعار سال: رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه از فدراسیون‌های المپیکی حمایت حداکثری دارد گفت: اگر چالشی در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو وجود دارد رضوانی باید پاسخگو باشد.

رضا صالحی امیری درباره آماده سازی رشته‌های المپیکی از جمله واترپلو برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ گفت: رضوانی از جمله روسای فدراسیون‌های موفق است به همین دلیل برای عضویت در هیات اجرایی انتخاب شد لذا قدرت تصمیم گیری اش بیش‌تر می‌شود. همچنین تصویب کرده‌ایم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک، خارج از سقف مصوب بودجه در آینده نزدیک به فدراسیون داده شود.

* ۵ میلیارد کمک ویژه داریم

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در مجموع کمیته ملی المپیک مبلغ ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به تمام فدراسیون کمک مستقیم کرده است و ۵ میلیارد نیز به فدراسیون‌های المپیکی خارج از سقف تایین شده کمک ویژه دارد. ۱۵ میلیارد تومان نیز هزینه اعزام را انجام می‌دهیم. برآورد این است که حداقل یک تا یک و نیم میلیون دلار هزینه ارزی داشته باشیم چرا که ژاپن بسیار گران است که شامل هزینه‌های اسکان، حمل و نقل، پاداش‌های پای سکو و سایر هزینه‌ها می‌شود.

* دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تخصیص داده‌ایم

وی ادامه داد: با قاطعیت می‌گویم بودجه مرحله نخست که شامل ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است صد در صد تخصیص داده شده است. از ۵ میلیارد بودجه ویژه نیز دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را تخصیص داده‌ایم و طی روز‌های آینده نیز مابقی را تخصیص خواهیم داد. ۵۰۰ هزار دلار ارز از بانک مرکزی خریداری کرده‌ایم تا از امروز بتوانیم هزینه‌های توکیو (هزینه اسکان، تغذیه، پاداش و …) را پوشش دهیم. برای لباس اقدام کرده‌ایم و در مرحله نهایی انتخاب هستیم. برای انتخاب ایرلاین نیز در حال انتخاب هستیم.

* آمادگی حداکثری برای اعزام کاروان داریم

صالحی امیری افزود: در مجموع به عنوان کمیته ملی المپیک آمادگی حداکثری برای اعزام کاروان ایران به توکیو داریم. با همه مشکلات و شرایط کشور، دولت انصافاً هم در تامین ریال و هم بانک مرکزی در تامین ارز با ما همراهی داشته است. می‌توانیم به جامعه ورزش منتقل کنیم که برای منابع ارزی، ریالی و هزینه‌های جانبی در المپیک ۲۰۲۰ دغدغه‌ای نداشته باشیم.

* اگر چالشی است رئیس فدراسیون باید پاسخگو باشد

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که تیم ملی واترپلو به دلیل مشکلات مالی از بازی‌های آسیایی جاکارتا تا به امروز در مقایسه با رقبای قدرتمند خود نتوانسته دیدار‌های تدارکاتی مناسبی برگزار کند؟ چرا کمک ویژه زودتر به فدراسیون داده نشد؟ گفت: این سوال را از رضوانی بپرسید که پاسخ دهد. به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک وظیفه حمایت حداکثری از فدراسیون‌های المپیکی را انجام داده‌ام. تا جایی که اطلاع دارم و از تیم اردوی واترپلو بازدید کرده‌ام سرمربی خوبی هدایت تیم را برعهده داد و در مجموع از عملکرد رضوانی ارزیابی مثبتی دارم. اگر چالشی وجود دارد رئیس فدراسیون باید پاسخگو باشد ما در حمایت کوتاهی نکردیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1398، کدخبر: 4847167 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
البته آقای صالحی فراموش کردن بگن حمایت از فدراسیون هایی که خودشون رئیسش رو انتخاب کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین