پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۶۰۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
طبق اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ رشته¬ «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی» از این آزمون حذف شد.

شعار سال: با انتشار اصلاحات دوم دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ شاهد تغییراتی در برخی رشته‌های دانشگاهی بودیم. با توجه به اینکه پذیرش در مجموعه رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد دچار تغییراتی شده است به بررسی این تغییرات پرداختیم.

پیش از این نیز اصلاحیه اول دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ منتشر شد که به بررسی تغییرات ضرایب و دروس آزمون کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی پرداختیم جهت مشاهده این تغییرات اینجا کلیک کنید.

مجموعه علوم تربیتی در مقطع ارشد دارای ۹ رشته و ۴ گرایش است، این رشته گرایش‌ها برای آزمون ارشد ۹۹ شامل؛ برنامه ریزی درسی، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش «تعلیم و تربیت اسلامی»، آموزش و به سازی منابع انسانی، آموزش بزرگسالان، تحقیقات آموزشی، تکنولوژی آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، علوم تربیتی «آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش و پرورش پیش دبستانی» بود. با اصلاحات انجام شده در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ رشته­ گرایش «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی» حذف شده است و رشته «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش بدون گرایش» جایگزین آن می‍ شود. همچنین در اصلاحیه اول این دفترچه رشته گرایش «فلسفه تعلیم و تربیت گرایش آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان» با کد ضریب ۲ به مجموعه علوم تربیتی افزوده شده است.

لازم به ذکر است، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ همزمان با بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 19بهمن 98، کد مطلب: 791648: www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین