پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
اسامی نهایی نامزدهای «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» در استان همدان به جز حوز‌های انتخابیه «بهار و کبودراهنگ» و «اسدآباد» اعلام شد.

شعار سال: دقایقی پیش اسامی نهایی نامزدهای «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در استان همدان به جز حوزه‌های انتخابیه «بهار و کبودراهنگ» و «اسدآباد» اعلام شد، طبق تصمیم ائتلاف اسامی مورد حمایت این دو حوزه انتخابیه ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد.

شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان همدان طی اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه به دلیل حضور حماسی و چشمگیر در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد و در ادامه عنوان کرد؛ با تشکر از همه نامزدهایی که به سازوکار اجرائی این شورا اعتماد و اعلام همکاری کردند و با احترام به همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و سلائق مختلف، نامزدهای شورا به ترتیب ذیل برای ۶ حوزه از ۷ حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

همدان و فامنین

حمیدرضا حاجی‌بابایی
روح الله نباتی

ملایر

احد آزادیخواه
هادی بیگی‌نژاد

نهاوند

حسن بهرام‌نیا

تویسرکان

محمدمهدی مفتح

رزن

عطاءالله سلطانی صبور

 نامزدهایی که ساز و کار این شورا را پذیرفتند متعهد شده‌اند در صورتی ‌که در لیست نهائی شورای ائتلاف با فرایندهای تعریف شده قرار نگیرند از عرصه رقابت کنار کشیده و ظرفیت‌های انتخاباتی خود را برای ارتقای منتخبین نهائی به کار گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1398، کدخبر: 13981123001126، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین