پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه برای مقابله با دشمنان ملت ایران تشدید خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف است.

شعار سال: احمد مرادی در دیدار با مردم بندرعباس اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی با ارزش برای همه دولتمردان ما هستند که به ما درس ساده‌زیستی، پرهیز از تجمل و ایثار در راه کشور را دادند و تداوم راه آنان جز با تأسی به زندگی آنان و تشدید خدمت‌رسانی به مردم و رفتار صادقانه با آنان در همه حال امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) همواره بر پیوند میان مردم و دولتمردان تأکید داشتند و راه حفظ انقلاب اسلامی را وحدت میان آحاد جامعه اسلامی برای رسیدن به پیشرفت و توسعه می‌دانستند و امروز رهنمودهای امام راحل(ره) به عنوان سندی پیش روی ما قرار دارد و باید در هر شرایطی به دنبال تحقق آن باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت و فرصت ارزشمند این هفته برای بیان دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش‌های دولت به منظور رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور و اجرای پروژه‌های عمرانی در زمینه‌های گوناگون، افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران، جوسازی رسانه‌ای به منظور ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است.

مرادی بهترین راه برای مقابله با دشمنان ملت ایران و توطئه‌های پیاپی آنان تشدید خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های گوناگون و اعمال شفافیت در همه حوزه‌ها برای اطلاع مردم از زوایای گوناگون مسائل و مشکلات عنوان و گفت: ایجاد بی‌اعتمادی میان مردم و مسؤولان یکی از این توطئه‌ها است که متأسفانه برخی با روحیه تجمل‌گرایی به آن دامن زده‌اند و باید به دنبال دستور ویژه رهبر معظم انقلاب در این زمینه با ریشه‌های آن به طور کامل برخورد شود.

وی با بیان این که مجلس دهم مصمم به همکاری با دولت به منظور ایجاد رونق اقتصادی در کشور و مهار تورم و مقابله با بیکاری و فقر و تقویت معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: تکمیل انبوهی از پروژه‌های نیمه تمام در کشور رسالت سنگینی است که بر دوش دولت یازدهم قرار گرفته و راهکارهایی برای این منظور تدوین شده که تحقق آنها و همدلی میان مسؤولان برای اجرای این پروژه‌ها می‌تواند در توفیق دولت بسیار مؤثر باشد.

نماینده مردم بندرعباس تأکید کرد: رونق در اجرای پروژه‌های عمرانی سبب رونق اشتغال در کشور می‌شود و مجلس همگام با دولت در این زمینه تلاش می‌کند تا بتوان سقف تخصیص اعتبارات عمرانی را در سال 95 به میزان قابل توجهی افزایش داد.

مرادی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به عنوان یکی از راهکارهای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نام برد و اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها و ادارات به بخش خصوصی نگاه همکار داشته باشند و از ایجاد رقابت و نگاه رقابت‌گونه با بخش خصوصی پرهیز کنند تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده بیشتری کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 1 شهریور 95 ، کد مطلب: 212370: www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین