پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۰۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور با تکذیب نامه منسوب به وزیر کشور که خطاب به وزیر بهداشت جعل شده است بر پیگرد قانونی عاملان انتشار این نامه جعلی و بازنشرکنندگان آن تأکید کرد.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با تکذیب نامه منسوب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که خطاب به نمکی وزیر بهداشت نوشته شده است بر پیگرد قانونی عاملان انتشار این نامه و بازنشرکنندگان آن تأکید کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت کشور آمده است: در شرایطی که مردم و جریان های مختلف سیاسی کشور بر آرامش و ثبات و پیشبرد منافع عمومی تاکید می کنند، از همه فعالان رسانه ای و علاقه‌مندان به فضای مجازی انتظار می رود، مسئولانه در نشر و بازنشر مطالب و اخبار گوناگون، از صحت و اتقان مطالب اطمینان حاصل کنند.

بدیهی است برخورد های قانونی لازم، با عوامل انتشار و بازنشر اطلاعات خلاف واقع به‌خصوص مطالب جعلی و برهم زننده آرامش عمومی، از سوی مراجع قانونی از جمله دستگاه قضایی صورت خواهد گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 29 بهمن 98، کد مطلب: 7251924: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین