پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
رئیس اورژانس کشور از برقراری روزانه ۱۰ الی ۱۵ هزار تماس در مورد پاسخگویی به سوالات کرونا خبر داد.

شعار سال: دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه در این جلسه مسئولین کمیته امداد، شهرداری و ستاد گردشگری حضور داشتند گفت: برای هر کدام از این دستگاه‌ها دستورالعمل و تکالیفی صادر شد.

وی با بیان اینکه باید تا آنجایی که ممکن است سفرها را کاهش دهیم و سفرهای غیر ضرور لغو شود، گفت: شهرداری در خصوص نظافت شهر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام داده است خوب کار کرده و گزارشی در این خصوص ارائه کرد و اقداماتش بسیار موثر بود.

وی با بیان این که مسئولان کمیته امداد اعلام کردند که مددجویان‌شان نیازمند حمایت خاص هستند، گفت:‌ در این جلسه در مورد کمک‌هایی که وزارت بهداشت می‌تواند به مددجویان کمیته امداد ارائه دهد و چگونگی این کمک‌ها به مددجویانی که نسبت به مابقی افراد جامعه آسیب پذیرتر هستند و ممکن است های‌ریسک باشند، صحبت شد.

وی با بیان اینکه مرکز تماس اورژانس، روزانه ۱۰ تا ۱۵ هزار تماس و پاسخگویی صرفا در خصوص کرونا دارد، گفت: تیم‌های عملیات ویژه اورژانس در سطح شهر فعال هستند و تنها آمبولانس‌های مخصوص می‌توانند نسبت به جابجایی بیماران مشکوک اقدام کنند.

کولیوند با بیان اینکه پیش از شیوع کرونا روزانه حدود ۱۲هزار  تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار می‌شد و حالا این تماس‌ها افزایش یافته است، گفت: با این که در اوج عملیات کاری قرار داریم، اما هیچ تلفنی بدون پاسخ نمی‌ماند و مردم می‌توانند در صورت بروز مشکل یا داشتن سوال با شماره ۱۱۵ تماس گیرند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد بیماران مبتلا به کرونا به صورت سرپایی و با استراحت درمان می‌شوند و تنها ۲۰ درصد نیازمند بستری در بیمارستان هستند، گفت: هموطنان‌مان اگر علائم تب و سرفه و مشکل تنفسی را همزمان داشتند با اورژانس ۱۱۵ تماس گیرند تا نسبت به انتقال آنها به بیمارستان‌های هدف اقدام کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 11 اسفند 98، کد مطلب: 716563: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین