پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی مثل گذشته مجلس را تخریب می کنند اما تلاشمان بر این بود که جلسات مجلس برقرار شود اما به دلیل آلوده بودن تعدادی از همکاران به کرونا و تأکید رئیس ستاد ملی کرونا بر تشکیل نشدن جلسات مجلس بر آن مبنا، جلسات تشکیل نشد.

شعار سال: «بهروز نعمتی»، عضو هیات رئیسه مجلس دهم، در رابطه با «درخواست زنان اصلاح طلب از مسئولان مبنی بر برداشت از صندوق توسعه ملی برای تامین نیازهای بهداشتی درمانی، مبارزه با کرونا و کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم» گفت: مجلس می تواند این را به عنوان پیشنهاد بررسی و در صورت تصویب، مدنظر قرار دهد اما به عنوان خواست مجلس تلقی نمی‌شود و در نهایت مقام معظم رهبری، باید تصویب کنند.

او در ادامه گفت: باید متن نامه و درخواست همکاران در جلسه مجلس بررسی و پس از آن هیات رئیسه می‌تواند، جزو دستور جلسات قرار دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در رابطه با تعطیلی مجلس گفت: هیات رئیسه هفته قبل، دو جلسه مفصل و چندین ساعته برگزار کرد. برخی مثل گذشته مجلس را تخریب می کنند اما تلاش‌مان بر این بود که جلسات مجلس برقرار شود اما به دلیل آلوده بودن تعدادی از همکاران به کرونا و تأکید رئیس ستاد ملی کرونا بر  تشکیل نشدن جلسات مجلس بر آن مبنا، جلسات تشکیل نشد.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: خواهان تشکیل جلسات مجلس هستیم و خواهیم بود اما ستاد ملی کرونا اجازه نمی‌دهد حتی در دیدار اخیر لاریجانی به وزیر بهداشت باز هم آنجا نظر بر این بود، جلسه تشکیل شود اما نمکی اصرارش بر این بود که جلسات تشکیل نشود و در صورت تشکیل هیچ گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرند.

او در رابطه با برگزاری جلسات مجلس به صورت ویدیو کنفرانس و مجازی توضیح داد: طبق مطالعات هیات رییسه و مذاکراتی که داشتیم هنوز موفق نشدیم چون 290 لینک است و  از نظر فضای اینترنتی چنین چیزی نداشتیم که به صورت کنفرانسی جلسه باشد.

نعمتی گفت: لاریجانی از یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت کرد و او آمد و یک سری بررسی‌ها را انجام داد اما موفق نشدیم. به دنبال این هستیم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد زیرا چند موضوع مهم در دستورکار است که باید حتما بررسی شود مثل؛ بحث‌های کرونا، موضوعات وزیر جهاد و بودجه اینها موضوعاتی است که باید انجام شود و تا الان راهکارش را نتوانستیم، پیدا کنیم.

او ادامه داد: به معاونت اجرایی هم ابلاغ کردیم که پیگیری جدی کنند و برای آن راهکاری پیدا کنند. معاونت اجرایی را مکلف کردیم که قیمت‌ها را در بیاورد و مذاکره کند و با مجموعه‌های مختلف بحث کنند که بتواند به طریقی حداقل این بحث فضای ارتباطی را ایجاد کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 18 اسفند 98، کد مطلب: 974562: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
جلسات غیرمجازی و حضوری با شرایط این مجلس هم کارا نیست چه برسه مجازی جلسه بذارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین