پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
وزیر نفت با تاکید بر اینکه ادعای دولت آمریکا درخصوص محدودیت نداشتن ایران در واردات دارو و غذا، یک دروغ بزرگ است، گفت: مردم ایران این روزها را فراموش نمی‌کنند.
شعارسال: وزیر نفت با تاکید بر اینکه ادعای دولت آمریکا درخصوص محدودیت نداشتن ایران در واردات دارو و غذا، یک دروغ بزرگ است، گفت: مردم ایران این روزها را فراموش نمی‌کنند.
 
 «بیژن نامدار زنگنه» در گفت‌ و گو با شبکه خبری بلومبرگ که روز دوشنبه پخش شد، با اشاره به تحریم‌های غیرقانونی آمریکا علیه ایران در زمینه‌های فروش نفت، فرآورده‌های نفتی، پتروشیمی، آهن و مس تصریح کرد: آمریکا با وجود شرایط بسیار سختِ رویارویی جمهوری اسلامی با کرونا به اقدام علیه مردم ایران ادامه می‌دهد.
 
زنگنه با بیان اینکه آمریکا در چنین شرایطی نه تنها علیه دولت بلکه علیه مردم ایران اقدام می‌کند، افزود: آمریکا دشواری‌های زیادی برای مردم ایران، ایجاد کرده است و این مسئله در آینده باید در یک دادگاه بین‌المللی مطرح شود.
 
«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان نیز پیش از این با تاکید بر اینکه دنیا نباید بیش از این در برابر تروریسم اقتصادی آمریکا که اکنون تروریسم پزشکی هم به آن اضافه شده است، سکوت کند، گفت: در حالی که شهروندان ایرانی در حال جان باختن بر اثر ویروس کرونا هستند، آمریکا در حال تشدید تحریم‌های غیرقانونی با هدف از بین بردن منابع مورد نیاز ایران برای مبارزه با این ویروس است.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری پارس تودی   ،تاریخ انتشار:  19  اسفند 1398،کدخبر:   83257  ،www.parstoday.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین