پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۶۵۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی از وی خواستار شد که تعویق در بازپرداخت بدهی‌های بانکی فعالان صنعت نمایشگاهی را تسری بخشد.

شعار سال: بهمن حسین‌زاده در نامه‌ای از عبدالناصر همتی خواست تا تعویق در بازپرداخت بدهی‌های بانکی همه فعالان مرتبط با صنعت نمایشگاهی که از تسهیلات بانکی استفاده کرده‌اند، از جمله اعضای انجمن نمایشگاه بین‌المللی، شرکت‌های نمایشگاه استان‌ها و برگزارکنندگان نمایشگاه‌های کشور را تسری بخشد.

علت این درخواست، تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر کسب و کارهای نمایشگاهی و مشکلات پیش آمده برای فعالان این صنعت به منظور بازپرداخت تسهیلات بانکی است.

 

*** متن نامه 

 متن نامه مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به رئیس کل بانک مرکزی به شرح ذیل است:احتراماً همانگونه که استحضار دارند در شرایط خاص کشور که وجود ویروس کرونا نیز علاوه بر تحریم‌های ظالمانه شرایط را برای بنگاه‌های اقتصادی سخت و محدود ساخته، صنعت نمایشگاهی کشور نیز از این امر مستثنا نبوده و دچار بحران گردیده است.

شرکت‌های نمایشگاهی با انجام سرمایه‌گذاری شخصی و نیز بهره‌مندی از تسهیلات بانکی به منظور ساخت سایت‌های نمایشگاهی در کشور فعالیت می‌نمایند که به واسطه مشکلات یاد شده از برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی محروم شده و امکان عمل به تعهدات بانکی خود را ندارند.

 در پایان این نامه آمده است: حسب امعان نظر آن مقام محترم  در رابطه با همراهی و همکاری با صنعتگران و تولیدکنندگان و اصناف، تقاضا دارد دستور فرمایند مراتب تعویق بازپرداخت بدهی‌های بانکی برای فعالین در صنعت نمایشگاهی کشور نیز تسری یافته تا این قشر نیز از آسیب‌های اقتصادی ناشی از بروز ویروس کرونا در شرایط متعادلی قرار گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 24 اسفند  98، کد مطلب: 164158: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین