پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
مهدی آهنین پنجه گفت: به جهت حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه خدمات این شرکت به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود. وی در گفت‌وگویی با تاکید بر انجام غیرحضوری تمام خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: شهروندان قمی جهت حفظ ایمنی و سلامتی، از مراجعه حضوری اجتناب نمایند.

شعار سال: مهدی آهنین‌پنجه در گفت‌وگویی با تاکید بر انجام غیرحضوری تمام خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: شهروندان قمی جهت حفظ ایمنی و سلامتی، از مراجعه حضوری اجتناب نمایند.

وی اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مردم مشترکان برق می‌توانند خدمات موردنیاز خود را اعم از دریافت جزئیات اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازه‌گیری (کنتور برق)، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید و آزمایش کنتور و غیره به شکل غیرحضوری و از طریق تلفن ۳۱۲۱ دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: تلفن حوادث و فوریت‌های برق با شماره تلفن ۱۲۱ نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در جهت رفع مشکلات مردم است.

آهنین‌پنجه ادامه داد: شهروندانی که قصد دارند بدون مراجعه حضوری و یا تلفنی درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند، می‌توانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی qepd.co.ir مراجعه نمایند.

در قم بر اساس آخرین آمار رسمی تا هفته گذشته دست‌کم ۳۰ نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند و صدها نفر اکنون در بیمارستان‌های این شهر و چند برابر این رقم به دلیل داشتن علائم خفیف‌تر در منازل بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی هستند.

کارشناسان و دست‌اندرکاران مقابله با کرونا در حالی بر ضرورت ماندن مردم در خانه‌ها و رعایت قرنطینگی خانگی تاکید می‌کنند که پیشتر مراجع تقلید نیز عمل به توصیه مسوولان وزارت بهداشت در این خصوص را لازم دانسته‌اند بااین‌حال اغلب این توصیه‌ها در سطح استان قم میان مردم و نهادهای مختلف به شکل کاملاً اختیاری عمل می‌شود و الزام و اجباری درخصوص آن اعمال نمی‌شود، امری که مورد انتقاد کارشناسان قرار دارد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 24 اسفند    98، کد خبر:   977484، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین