پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت برق در دستور کار دولت قرار ندارد، اما بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده، برای مشترکان پرمصرف جریمه در نظر گرفته‌ایم.

شعار سال: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت برق در دستور کار دولت قرار ندارد، اما بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده، برای مشترکان پرمصرف جریمه در نظر گرفته‌ایم.

همایون حائری با بیان اینکه یکی از راهکارهای مدیریت مصرف کنترل مشترکان پرمصرف است، اظهار کرد: برای این مهم برنامه جریمه مشترکان پرمصرف در دستور کار قرار گرفته که نهایتا تا یکی دو ماه آینده این طرح آغاز خواهد شد.

وی در خصوص تاثیر تحریم‌های جدید بر صنعت برق عنوان کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران حوزه این صنعت این است که کوچک‌ترین مشکلی برای صنعت برق کشور به وجود نیاید. البته این مهم نیازمند همکاری مشترکان است که امیدواریم این همکاری نسبت به گذشته افزایش بیشتری پیدا کند.

در همین رابطه، رضا اردکانیان - وزیر نیرو، نیز چندی پیش اعلام کرد که تعرفه مناسبی برای پرمصرف‌های آب و برق به دولت ارائه می‌کنیم؛ چراکه حدود ۸۰ درصد مصرف کنندگان برق در حد الگوی تعریف شده یا زیر آن مصرف میکنند و هیچ مشکلی ندارند ولی در همین شرایط ، پرمصرف‌هایی داریم که نباید از تعرفه‌های پایین برخوردار باشند؛ بنابراین اصلاح قیمت به عنوان یک ابزار برای اصلاح روند پرمصرف‌ها کمک کننده خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار 28مرداد 97، کدمطلب: 97052714427، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین