پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
وزیر دادگستری گفت: کاهش 66 درصدی قیمت نفت روند رشد اقتصادی ایران را کند نکرد.

شعارسال: حجت الاسلام مصطفی پور محمدی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان در محل حسینیه امام خمینی (ره) افزود: تمامی کشورهای تولید و صادر کننده نفت از جمله کشورهای دارای ذخایر بزرگ نفتی به دنبال کاهش قیمت نفت با تورم بالا و کسری بودجه مواجه شدند.

وی اضافه کرد: رشد اقتصادی عربستان به منفی 2.7 درصد رسید و ارزش پول روسیه 60 درصد سقوط کرد با این وجود ایران در سال گذشته 1.1 درصد رشد اقتصادی داشت، همچنین نرخ تورم 1.5 درصد کاهش یافت و با کسری بودجه نیز مواجه نشدیم.

وی گفت: با وجود اینکه آمار بیکاری در کشور بالا بوده ولی با وجود مشکلات یاد شده در 2 سال گذشته شاهد افزایش آمار بیکاری در کشور نبودیم.

وزیر دادگستری یادآوری کرد: سال گذشته از نظر منابع مالی بدترین سال تجاری بود ولی تراز تجاری ایران به مثبت 960 میلیون دلار رسید.

** خیانت های منافقان از اذهان فراموش نمی شود

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: هفته دولت یادآور شهادت دو شخصیت برجسته شهیدان باهنر و رجایی به ست منافقان کوردل است.

وی افزود: منافقان بزرگترین جنایتها و خباثت ها را علیه مردم ایران به کار بستند و برای دستیابی به اهداف پلید خود با دشمنان نظام پیوند خورده و بسیاری از چهره های برجسته نظام را ترور کردند.

وی خاطرنشان کرد: علت ناکام ماندن برخی از عملیاتهای دوران دفاع مقدس و شهادت رزمندگان، جاسوسی منافقان بود و بحث هسته ای و مشکلات ناشی از آن به دلیل دروغ پردازیهای این افراد خائن بود.

وزیردادگستری اضافه کرد: هم اینک نیز دولت عربستان، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به سمت منافقان تمایل یافتند تا به استقلال، آزادی و امنیت ایران اسلامی لطمه وارد کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: فضای ایجاد شده توسط دشمنان نظام بیانگر این است که انقلاب در مسیر اصلی و صحیح خود حرکت کرده و شعارها و آرمانهای اصلی خود را فراموش نکرده است.

وی علت دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران را نقش آفرینی و تاثیرگذاری این کشور در معادلات منطقه و جهان ذکر کرد.

** تامین امنیت در کشور یک هنر است

وی تصریح کرد: دشمن برای آزار امنیتی اقدام به راه اندازی گرو موسوم به داعش کرده است ولی با این شرایط منطقه جلوگیری از بروز هرگونه ناامنی در کشور یک هنر است.

وزیر دادگستری با ذکر اینکه ترورها به خاطر وجود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی قوی کنترل شد گفت: سال گذشته 2 انتخابات به بهترین شکل و با کمترین مشکل برگزار شد و با توجه به تغییر حدود 60 درصد از نمایندگان مجلس ولی انتخابات در آرامش کامل برگزار شد.

وی تاکید کرد: علت حضور کشورها بر سر میز مذاکره و امضای برجام را ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمن بوده است.

وزیر دادگستری یادآوری کرد: بگفته مقام های استان همدان پیشتر 20 درصد پول برای جذب سرمایه گذار به واسطه ها پرداخت می شد ولی پس از اجرایی شدن برجام با 50 کشور تعامل و 60 بانک روابط کارگزاری برقرار شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: چنانچه نقدهای منصفانه صورت گیرد می توان به وضوح دید که با سرلوحه قرار دادن منویات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی می توان دشمن را خوار کرد.

وی بر ضرورت خدمت بی منت و صادقانه، درست کار کردن، وعده دست نیافتنی ندادن از سوی فعالان در ادارات دولتی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: حقوق های نامتعارف در حجم کلان فساد، رقم اندکی بوده ولی مردم آزار است که دولت در این راستا اقداماتی را اجرایی و به دستگاه ها ابلاغ کرده تا از ابتدای مرداد ماه امسال اجرایی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5شهریور1395، کدخبر: 82204333: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین