پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از اهالی رسانه به خاطر اطلاع‌رسانی درست و به موقع از دوران شیوع ویروس کرونا و چگونگی مقابله با آن خواستار تلاش بیش از پیش رسانه‌ها در کنار مدافعان سلامت برای عبور از این بحران شد.

شعار سال: به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در نامه ای خطاب به اصحاب رسانه با تقدیر و تشکر از تلاش، زحمات و فعالیت اهالی رسانه با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، یادآور شد که میهن عزیزمان ایران، در یک ماه و نیم اخیر با ابتلای دشواری مواجه است که تاریخ ایران بلکه جهان در یک قرن اخیر به خاطر نداشته و ندارد.

وی افزود: در این دوره سخت، همکاران خوب رسانه‌ای اعم از مدیران و خبرنگاران ملی و استانی در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب این دوره پویش عظیم رسانه‌ای داشته و دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اینجانب از تمامی ایشان سپاس ویژه خود را ابراز می‌دارم. با اهتمام آنان، هم‌اکنون موضوعات گوناگون مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و…. با شناخت هموطنان همراه است و آمادگی روانی و اجتماعی عمومی رو به افزایش است. نمونه‌های آن را در موضوعات مشارکت مردم در خودداری از سفرهای نوروزی ( که با ۶۰ تا بیش از ۸۰درصد کاهش نسبت به سال قبل همراه بود) و نیز در همراهی آنان با طرح “فاصله‌گذاری اجتماعی” مشهود و عیان است. بی‌تردید در این آگاهی و همراهی عموم، سهم رسانه‌های کشور بسیار جدی و اساسی بوده است.

صالحی گفت: اینجانب، بار دیگر از این “جهاد رسانه‌ای” در سطح ملی و استانی تقدیر داشته و انتظار آن دارم که این همگامی با جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد و در فرصتی نزدیک، ایران امن، سالم و مقتدر را در فرا راه خویش داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شفقنا، تاریخ 12 فروردین 99، کد مطلب: 916806: www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین