پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۶۸۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
مختار جلالی جواران نحوه آموزش غیرحضوری به صورت مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجویان این دانشگاه را به روسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ کرد.

شعارسال:مختار جلالی جواران نحوه آموزش غیرحضوری به صورت مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجویان این دانشگاه را به روسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ کرد.

وی گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری در دانشگاه ها، دروس نظری شامل دروس عمومی، معارف اسلامی، مهارت های مشترک، پایه و اصلی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: استانهای آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان و گلستان به عنوان استان های منتخب از تاریخ ۱۰ فروردین ۹۹ نسبت به اجرای محدود و آزمایشی و رفع نواقص و مشکلات احتمالی اقدام کرده اند. لذا از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹ کلاس های مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی با قابلیت بارگذاری و برگزاری کلاس های درسی به دو صورت آنلاین و آفلاین در سامانه آموزش های مجازی این دانشگاه به آدرس www.samalive.ir شروع به کار خواهند کرد.

جلالی جواران ادامه داد: روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی می بایست با هدایت و نظارت دقیق بر تمام مراکز آموزشی تحت نظارت در هراستان، از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹  نسبت به برنامه ریزی جدی برای برگزاری کلاس های نظری به صورت مجازی (آنلاین و آفلاین) اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: لازم است کلاس های دروس نظری این دانشگاه به صورت مجازی چندین جلسه در هفته برگزار شده تا پس از پایان ریشه کن شدن بیماری و عادی شدن شرایط، فرصت کافی برای برگزاری کلاس های حضوری و ارائه بخش عملی و مهارتی دروس فراهم شود.

وی عنوان کرد: دستورالعمل ها، راهنمای استفاده از سامانه آموزش مجازی و همچنین راه های ارتباطی با پشتیبان سامانه مذکور، برای بهره برداری مطلوب مراکز آموزشی، مدرسان و دانشجویان از طریق پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir و قسمت راهنمای سامانه، اطلاع رسانی خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ14 فروردین 1399، کدخبر:۸۳۷۶۰۴ ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین