پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۰۵۲۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی گفت: برای مشخص شدن شرایط حذف ترم، انتقال، کاهش واحدها و مهمانی دانشجویان نیز در حال تدوین دستور عمل هستیم که پس از تصویب در شورا تا پایان هفته آن را ابلاغ خواهیم کرد.

شعار سال: مختارجلالی‌جوران، معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی گفت: کلاس‌های مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۷ فروردین ماه با قابلیت بارگذاری و برگزاری کلاس‌های درسی به دو صورت آنلاین و آفلاین در سامانه آموزش‌های مجازی این دانشگاه به آدرس www.samalive.ir آغاز شده است.

 جلالی جوران با بیان اینکه تمام مراکز علمی کاربردی می‌توانند به آموزش مجازی بپردازند؛ اظهار کرد: خوشبختانه مراکز علمی کاربردی امکانات منطقه بومی داشتند که این امر بسیار حائز اهمیت است البته برخی مراکز نیز از امکانات آموزش مجازی برخوردار نبودند به همین دلیل دانشگاه علمی کاربردی با تعدادی از شرکت‌ها رایزنی کرد و این شرکت‌ها طرح خود را ارائه دادند، از بین آن‌ها یک شرکت انتخاب و به آن ماموریت داده شد تا زیرساخت لازم برای آموزش مجازی را ایجاد کند. اکنون تمام مراکز از این قابلیت برخوردار هستند.

 معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی ادامه داد: برای مشخص شدن شرایط حذف ترم، انتقال، کاهش واحدها، مهمانی نیز در حال تدوین دستور عمل جامع هستیم که پس از تصویب در شورا تا پايان هفته آن را ابلاغ خواهيم كرد. در نظر داریم کمال مساعدت را داشته باشیم تا داتشجویان کم‌تر آسیب ببینند.

 وی درباره میزان رضایت دانشجویان از برگزاری کلاس‌های مجازی تصریح کرد: آمار دقیقی در دست نیست، اما می‌توان گفت که رضایت نسبی وجود دارد. زیرا بحث پهنای باند مطرح است وتعداد دانشجویان این دانشگاه بیش از ۲۰۰ هزار نفر هستند بنابراین طبیعی خواهد بود که بخش عمده‌ای از آموزش به صورت آفلاین باشد البته مدرسینی که نیاز به برگزاری کلاس‌های آنلاین داشته باشند، می‌توانند بر اساس برنامه کلاسی خود به برگزاری کلاس بپردازند.

 جلالی جوران در پایان خاطرنشان کرد: ما از مراکز علمی کاربردی انتظار داریم تا دروس نظری را از طریق فضای مجازی برگزار کنند تا بحث آموزش در بخش نظری کامل شود. این موضوع سبب می‌شود تا پس از عادی شدن شرایط کشور در زمان باقی مانده ترم که امکان دارد در تابستان ادامه یابد برای بخش عملی و کارگاهی زمان بیش‌تری داشته باشيم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 24 فروردین 99، کد مطلب: 839915: www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین