پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۷۰۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
آسیا تک با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و نیاز به برقراری آموزش آنلاین، دسترسی به تمامی آموزش‌های مجازی سرور‌های دانشگاه تربیت مدرس را تا اردیبهشت ۹۹ رایگان کرد.

شعار سال: بیژن هاشمی ملایری دبیر کارگروه آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به رایگان شدن سرور‌های آموزش مجازی گفت: علاوه بر ایرانسل و آسیا تک دسترسی مشترکین به تمامی آموزش‌های مجازی ارائه شده در وبسایت دانشگاه تربیت مدرس تا اردیبهشت ۹۹ با ترافیک رایگان فراهم شد.

وی افزود: آسیاتک لیست سرور‌های ۳۴ دانشگاه (از جمله تمامی سرور‌های دانشگاه تربیت مدرس) را برای ارائه سرویس رایگان بهره برداری از سرور‌های رسمی آموزش الکترونیکی دانشگاه‌ها به نمایندگی‌های خود ابلاغ کرده است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: آسیا تک با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و نیاز به برقراری آموزش آنلاین، دسترسی مشترکین خود به تمامی آموزش‌های مجازی و محتوای ارائه شده در وبسایت ۳۴ مرکز آموزش عالی و دانشگاه کشور را تا اردیبهشت ۹۹ با ترافیک رایگان امکان پذیر کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 27  فروردین    99، کد خبر:   840821، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین