پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۶۹۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مهراله رخشانی مهر گفت:یکی از مشکلات جدی هنرستان‌ها کمبود تجهیزات است و برخی از آنها در بحث تجهیزات شرایط نامناسبی دارند.

شعار سال:مهراله رخشانی مهر  اظهار کرد: در سال 99، 100 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان‌های کشور ابلاغ اعتبار انجام شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات جدی هنرستان‌ها کمبود تجهیزات است و برخی از آنها در بحث تجهیزات شرایط نامناسبی دارند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یکی از بسته‌های تحولی آموزش و پرورش در حوزه آموزش متوسطه، اجرای بسته تحولی مهارت آموزی است که این مسئله نیاز به تجهیز هنرستان‌ها دارد بر همین اساس 100 میلیارد تومان اعتبار را به استان‌ها ابلاغ کردیم تا تجهیزات مورد نیاز را برای هنرستان‌ها تهیه کنند.

وی بیان کرد: این اعتبار از محل عوارض گاز است که باید در سه محل نوسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس و تجهیز هنرستان‌ها هزینه شود.

رخشانی مهر گفت: 100 میلیارد تومان هم برای نوسازی سیستم سرمایشی مناطق گرمسیر اختصاص دادیم تا اگر قرار باشد سال تحصیلی ادامه یابد دچار مشکل نشوند.

شعار سال،با اندکی تخلیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ 15 فروردین 1399، کد خبر:2235725 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
با حجم عظیم منابعی که کارهای علمی و تحصیلی می خواد واقعا این پولها پول نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین