پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
حکایت خبر در دنیای جدید مثل آب می‌ماند، آب که چه عرض کنم ما با سیلاب اخبار مواجه‌ایم، خبرهایی از همه جای دنیا و در مورد همه چیز. امروزه دروازه‌بانی خبر برای هر فرد، یک ضرورت است. داستان دنبال کردن خبر مانند جست و جوی بی‌هدف و فراوان آب می‌ماند، اما تشنگی خود حکایت دیگری است.

شعار سال:حکایت خبر در دنیای جدید مثل آب می‌ماند، آب که چه عرض کنم ما با سیلاب اخبار مواجه‌ایم، خبرهایی از همه جای دنیا و در مورد همه چیز. امروزه دروازه‌بانی خبر برای هر فرد، یک ضرورت است. داستان دنبال کردن خبر مانند جست و جوی بی‌هدف و فراوان آب می‌ماند، اما تشنگی خود حکایت دیگری است.

گوشی‌های همراه اگرچه در ایام قرنطینه ما را تنها نگذاشته‌اند اما چندان که تصور می‌شود دوست بی‌ضرری نیستند.

خبرزدگی،اگر بتوان از چنین واژه‌ای استفاده کرد، بحران ایام قرنطینه است.

خبرزدگی در بحران ایام قرنطینه !

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین