شعار سال:حکایت خبر در دنیای جدید مثل آب میماند، آب که چه عرض کنم ما با سیلاب اخبار مواجهایم، خبرهایی از همه جای دنیا و در مورد همه چیز. امروزه دروازهبانی خبر برای هر فرد، یک ضرورت است. داستان دنبال کردن خبر مانند جست و جوی بیهدف و فراوان آب میماند، اما تشنگی خود حکایت دیگری است.
گوشیهای همراه اگرچه در ایام قرنطینه ما را تنها نگذاشتهاند اما چندان که تصور میشود دوست بیضرری نیستند.
خبرزدگی،اگر بتوان از چنین واژهای استفاده کرد، بحران ایام قرنطینه است.
برگرفته از فضای مجازی