پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
سفیر آمریکا در اردن اظهار کرد، واشنگتن دوشنبه با ورود ۱۰ هزارمین پناهجوی سوری به خاک این کشور به هدف خود برای پذیرش ۱۰ هزار تن از این پناهجویان در یک برنامه یک ساله جابجایی خواهد رسید.

شعار سال: این برنامه پذیرش پناهجویان از جمله مسائل مورد مناقشه در کمپین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده و دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه آمریکا پیش از این گفته بود ورود پناهجویان سوری به خاک این کشور یک تهدید امنیتی بالقوه خواهد بود.

آلیس ولز، سفیر آمریکا در اردن یکشنبه با سه خانواده پناهجوی سوری پیش از اعزام آنها از شهر امان به شهرهای سن دیه‌گو در ایالت کالیفرنیا و شارلوت‌ویل در ایالت ویرجینیا دیدار کرد. از جمله عوامل اولویت پذیرش این پناهجویان سوری در آمریکا کودک بودن، قربانی خشونت بودن و داشتن مشکلات پزشکی بوده است.

ولز با اشاره به بحث امنیتی پیش آمده در آمریکا حول مساله پذیرش پناهجویان سوری گفت: پناهجویان از جمله مسافران به آمریکا هستند که جامع‌ترین بررسی و تحقیق در مورد آنها صورت می‌گیرد.

بر اساس برآوردها حدود پنج میلیون سوری از سال ۲۰۱۱ تاکنون از جنگ داخلی در این کشور فرار کرده‌اند و اکثر آنها تلاش می‌کنند تا در شرایط سخت در کشورهای همسایه سوریه زندگی کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395، کد مطلب: 95060104532:www. isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین