پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی نسبت به برخی مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود و پرداخت حقوق‌های نامتعارف به برخی مسئولان انتقاد کرد.

شعار سال: سید محمد باقر عبادی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت، در تذکری به محمدباقر نوبخت گفت:‌ پس از وعده‌های فراوان دولت و شخص شما برای تکمیل راه آهن بیرجند، متاسفانه در سال 94، 10 میلیارد اعتبار ناچیز آن هم تخصیص داده نشد.

وی ادامه داد: با وعده‌های بدون عمل نمی‌توان مردم را راضی کرد. باید خدمت کرد تا رضایت مردم جلب شود. اگر به برخی مدیران مزایایی داده شده و به آن‌ها توجه می‌شود و همانطور که برای به اصطلاح ذخایر نظام حقوق های نجومی پرداخت می‌کنید، مقداری به جاده‌های مرگ خراسان جنوبی، بیکاری، بی آبی، خشکسالی و صنایع تعطیل شده توجه داشته باشید.

نماینده بیرجند در مجلس هم‌چنین خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: دستور فرمایید مسأله شرکت‌های میزان و پدیده با سرعت حل شود و مردم بسیار گلایه دارند و اگر تا دیروز می گفتیم دولت به مردم رحم کند امروز می گوییم دولت به خودش رحم کند؛ چرا که انتخابات نزدیک است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 7 شهریور 95 ، کد مطلب: 95060104419: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین