پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
نفت پاسارگاد که بیش از نیمی از سهم بازار داخلی را در اختیار دارد در یکماهه گذشته در بازار بورس نیز روند نا امید کننده ای را پشت گذاشت و با زیان 4.64% خریداران شپاس را نگران کرد.

شعار سال:نفت پاسارگاد که بیش از نیمی از سهم بازار داخلی را در اختیار دارد در یکماهه گذشته در بازار بورس نیز روند نا امید کننده ای را پشت گذاشت و با زیان 4.64% خریداران شپاس را نگران کرد.

موضوع تولید همانطور که از نامگذاری سال 99 مشخص است همچنان مهمترین موضوع اقتصادی کشور است و باید به آن نگاه ویژه داشت. نوسان قیمت جهانی نفت از جمله دلائل فعالیت بیشتر در بخشهای مختلف تولید است و در این میان شرکتهایی که در بخش فرآورده های نفتی فعالیت می کنند باید با بیشترین ظرفیت در بخش تولید حاضر باشند زیرا در زمانیکه فروش نفت به سخت ترین شرایط ممکن امکان دارد و صادرات آن نیز با چالشهای زیاد همراه است باید ظرفیتهای بازار داخلی که بسیار زیاد است در نظر گرفته شود و در نهایت خلأ حاصل از کم شدن صادرات توسط بازار داخلی پوشش داده شود. در این میان لزوم تولید بیشتر باید در دستور کار قرار گیرد اما گویا این مسئله هنوز با کم و کاستی هایی روبروست که باید به آن توجه شود. شرکت نفت پاسارگاد بزرگترین تولید کننده قیر خاور میانه است در اسفندماه وضعیت مناسبی را به لحاظ تولید و فروش سپری نکرده و با کاهش در هر دو زمینه به استقبال سال 99 که به نام جهش تولید نامگذاری شده رفت.

نفت پاسارگاد که بیش از نیمی از سهم بازار داخلی را در اختیار دارد در سال 82 با هدف اداره و بهره برداری از شش واحد قیر سازی پالایشگاهای تهران،شازند،اراک ،آبادان،تبریز،،شیراز و بندرعباس تاسیس گردید در یکماهه گذشته در بازار بورس نیز روند نا امید کننده ای را پشت گذاشت و با زیان 4.64% خریداران شپاس را نگران کرد. این شرکت نفتی در مدیریت آن را مسعود جبرائیلی برعهده دارد بهمن ماه 98 با تولید 127.838 تن و فروش 135.021 تن به کار خود پایان داد در حالیکه در آخرین ماه سال با کاهش 800 تنی تولید و 19.602 تنی فروش موجی از نگرانی را در بازار به وجود اورد. روند ناامید کننده نفت پارسارگاد در یکماه گذشته در بازار بورس نیز مزید برعلت شده تا نگرانی ها در مورد نفت پاسارگاد ادامه دار باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نبض بازار،تاریخ انتشار:19فروردین1399،کد خبر:54544 ،nabzebaazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین