پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
هاشم نامور مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس مدعی است، شرکت پالایش نفت بندرعباس با تکیه بر دانش مهندسان داخلی یکی از پیچیده‌ترین و تخصصی‌ترین طرح‌های توسعه‌ای را برای ارتقای محصولات سنگین با محوریت تولید کُک اسفنجی در دست اجرا دارد که منجر به تولید محصولات دیگری مانند نفتا و پروپیلن به عنوان خوراک صنایع پتروشیمی خواهد شد. نامور گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس در حال حاضر ۱۸ درصد فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را مطابق با استاندارد‌های روز دنیا تامین می‌کند.

شعار سال: هاشم نامور مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در مراسم آغاز به کار نخستین دفتر حل مسئله در صنعت نفت در راستای تحقق شعار سال، گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر دانش مهندسان داخلی یکی از پیچیده‌ترین و تخصصی‌ترین طرح‌های توسعه‌ای را برای ارتقای محصولات سنگین با محوریت تولید کُک اسفنجی در دست اجرا دارد که منجر به تولید محصولات دیگری مانند نفتا و پروپیلن به عنوان خوراک صنایع پتروشیمی خواهد شد.

تامین ۱۸ درصدی فرآورده‌های نفتی موردنیاز کشور توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس
نامور گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس در حال حاضر ۱۸ درصد فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را مطابق با استاندارد‌های روز دنیا تامین می‌کند.

پالایشگاه نفت بندرعباس یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های خاورمیانه با ظرفیت پالایشی بیش از ۳۰۰ هزار بشکه در روز است.

محمد صادقی رئیس دانشگاه هرمزگان نیز در این مراسم گفت: این دانشگاه به منظور انجام مسئولیت اجتماعی خود نسبت به جامعه پیرامونی برای اولین بار در سطح کشور مدل قرارداد‌های باز حل مسئله با صنایع را پیشنهاد کرد و نخستین دفتر حل مسئله با مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس گشایش یافت.

او گفت: فعال شدن دفتر حل مسئله در دانشگاه و حضور اساتید و پژوهشگران در کنار مهندسان صنعت نفت در میدان عمل باعث تبادل دانش و تجربه می‌شود و فرصت مناسبی نیز برای دانشجویان به منظور کسب تجربه و استفاده از دانش عملی کارشناسان و امکانات آزمایشگاهی صنعت نفت را ایجاد می‌کند.

تامین ۱۸ درصدی فرآورده‌های نفتی موردنیاز کشور توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گروه رسانه‌ای صبح ساحل، تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۸۴۰۳، www.sobhesahel.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
0
0
پدافند غیرعامل برای پالایشگاهی که 18 درصد مصرف داخلی انرژی رو داره سامان می ده چه تدبیری اندیشیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین