پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
اداره ملی آمار در انگلیس اعلام کرد: شمار فوتی‌های ناشی از بیماری کووید-۱۹ در این کشور ۴۱ درصد بیش از ارقامی است که پیش از این گزارش شده است.
شعارسال:اداره ملی آمار در انگلیس اعلام کرد: شمار فوتی‌های ناشی از بیماری کووید-۱۹ در این کشور ۴۱ درصد بیش از ارقامی است که پیش از این گزارش شده است.
 
 اداره ملی آمار انگلیس اعلام کرد: تعداد دقیق موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-۱۹ در انگلیس و ولز ۴۱ درصد بیش از آمار روزانه‌ای است که دولت تا دهم آوریل منتشر کرده است.
 
بنابر اعلام اداره ملی آمار انگلیس تا دهم آوریل ۱۳ هزار و ۱۲۱ مورد فوتی داشته‌ایم در حالیکه دولت تعداد فوتی‌ها در بیمارستان را ۹۲۸۸ نفر گزارش کرده است.
 
کووید-۱۹ که بیماری تنفسی ناشی از کروناویروس جدید است تا نوزدهم ماه آوریل عامل یک سوم فوتی‌ها در انگلیس و ولز بوده است.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، جدیدترین آمارها از تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید-۱۹ که روز دوشنبه منتشر شد حاکی از فوت ۱۶ هزار و ۵۰۹ نفر از مبتلایان در این کشور است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   سایت خبری تحلیلی  عصر ایران ،تاریخ انتشار:2  اردیبهشت   1399،کدخبر: 724562، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین