پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۲۷۳۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
سخنگوی گمرک ایران از لغو محدودیت‌های ترانزیتی کامیون‌های ایرانی با رعایت دقیق موازین بهداشتی از جانب ازبکستان، خبر داد.

شعار سال: سخنگوی گمرک ایران از لغو محدودیت‌های ترانزیتی کامیون‌های ایرانی با رعایت دقیق موازین بهداشتی از جانب ازبکستان، خبر داد.

*** لغو محدودیت‌ها برای سه کشور

سید روح الله لطیفی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: با تصمیم کمیسیون مقابله با بحران جمهوری ازبکستان، محدودیت های حمل و نقلی برای کشورهای ایران، افغانستان و ایتالیا، با رعایت دقیق موازین بهداشتی لغو شد.

*** حداکثر مدت توقف در ازبکستان

سخنگوی گمرک در پایان، گفت:مدت توقف برای کامیون‌های خارجی در ازبکستان برای رویه‌های ترانزیت، صادرات و واردات حداکثر ۱۰ روز تعیین شده است و رانندگان قبل از پایان این زمان باید این کشور را ترک کنند.

*** ضرورت گسترش روابط اقتصادی ایران و ازبکستان

بداله عارف اف چندی پیش در دیدار با معاون اول رئیس جمهور از علاقمندی این کشور برای استفاده از مسیرهای ترانزیتی ایران خبر داد و گفت:
ازبکستان علاقمند است از کریدورهای حمل و نقل و مسیرهای ترانزیتی ایران برای حمل و نقل و صادرات کالاهای ازبکستان به اقصی نقاط جهان استفاد ه کند.

وی خاطر نشان کرد: تاشکند برای گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری خود با تهران، درها را به روی بخش خصوصی و تجار ایرانی باز کرده است.

نخست وزیر ازبکستان بر ضرورت تلاش دو کشور در جهت رشد و توسعه مناسبات و روابط تجاری فیمابین تاکید و اظهار امیدواری کرد: در کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور که بزودی برگزار خواهد شد دو طرف بتوانند در خصوص زمینه های همکاری مشترک به تصمیمات و توافقات خوبی دست پیدا کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت    99، کد خبر:    170212، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین