پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
مراسم معارفه دکتر فرشاد محمدپور معاون مالی و امور مجامع و دکتر علیرضا صادقی سرپرست معاونت امور بانکی، روز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل و برخی از مدیران ارشد این بانک برگزار شد.

شعار سال:مراسم معارفه دکتر فرشاد محمدپور معاون مالی و امور مجامع و دکتر علیرضا صادقی سرپرست معاونت امور بانکی، روز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل و برخی از مدیران ارشد این بانک برگزار شد.

دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در ابتدای این نشست با خوشامدگویی به صادقی و محمدپور در جمع همکاران بانک کارآفرین، خاطرنشان کرد: امیدوارم با استفاده از سابقه کاری و تجربیات شما، پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف بانک حاصل شود.
وی همچنین افزود: علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که برای سیستم بانکی به وجود آمده است، خوشبختانه بانک کارآفرین وضعیت رو به پیشرفتی را شاهد بوده است که با تلاش و همت همه همکاران، در سال جاری در وضعیت مطلوب‌تری هم قرار خواهد گرفت.

فرزین در بخش دیگری از سخنانش گفت: از تمامی همکاران در ستاد و شعب درخواست می‌کنم که پیشنهادها و نظرات خود را برای بهبود عملکرد کلی بانک ارائه دهند تا همچون گذشته در مسیر رشد و تعالی گام برداریم.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا  ، تاریخ 16 اردیبهشت 1399،www.toseepooya.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین