پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
حسام الدین آشنا در توییتی عجیب، نسبت به پیروزی «کهنه بهاری‌ها» در انتخابات هیات رییسه مجلس آتی «هشدار» داده و «فراکسیون اعتدالیون» را در «تعیین تکلیف ریاست مجلس کاملا نقش‌آفرین» و موثر خوانده است!مصطفی فقیهی در جواب نوشته که؛آقای آشنا! از کدام «اعتدال» سخن می‌کنید؟! اگر منظور یک جریان یا حزب سیاسی نزدیک به دولت است؛ سلمنا! بروید در سیاسی‌بازی و جناح‌یاری و بده بستان‌های اهل قدرت ، تاجایی که عمق دارد، غوطه‌ور شوید ! اصلا به من و ما چه؟ می‌دانم تمام فکر و ذکرتان را احاطه کرده!

شعار سال :حسام الدین آشنا در توییتی عجیب، نسبت به پیروزی «کهنه بهاری‌ها» در انتخابات هیات رییسه مجلس آتی «هشدار» داده و «فراکسیون اعتدالیون» را در «تعیین تکلیف ریاست مجلس کاملا نقش‌آفرین» و موثر خوانده است!

آقای آشنا! از کدام «اعتدال» سخن می‌کنید؟! اگر منظور یک جریان یا حزب سیاسی نزدیک به دولت است؛ سلمنا! بروید در سیاسی‌بازی و جناح‌یاری و بده بستان‌های اهل قدرت ، تاجایی که عمق دارد، غوطه‌ور شوید ! اصلا به من و ما چه؟ می‌دانم تمام فکر و ذکرتان را احاطه کرده!

و خوب می‌دانید که در این هیاهو و این همه بلای آسمانی زمینی و انسانی و غیرانسانی، چه کسی گوش به فریادهای این «مردم مظلومِ رها شده به حال خود» می‌دهد؟ و اساساً کیست که صدای این طبقات وسیع را در میان جیغ‌های «بنفش» سیاسیون بشنود؟ اغراق نیست اگر بگویم شاید این گزاره برای توجیه اقدامات دولت، لقلقه‌ی زبان چرب و نرم‌تان «زیر لب» شود که اصلا «گور پدر ملت»!

اما اگر منظور جنابتان، گفتمان «اعتدال» به معنای «حرکت در مسیر عدالت» ، جلوگیری از افراط و تفریط و جنبشی نو برای حل مشکلات داخلی و خارجی‌ست، من با شما حرف دارم! چون این سخن گفتن شما از «اعتدال» سخت مرا می آزارد و هم آنانی که به امید این گفتمان، پای صندوق‌های انتخابات ۹۲ و ۹۶ حاضر شد.

آقای آشنا! با عملکرد فاجعه‌بار شمایان، «اعتدال» مُرده که حال، گستاخانه خود را به ندیدن می زنید، اما نمی‌دانید که سوگمندانه بر گورش بنشستید ، باد غبغب بر چانه انداخته و انتظار غلط نقش آفرینی و جریان‌سازی دارید! آنهم بر مجلسی افراطی که محصول تفکر جنابتان است!

شما ⁧اعتدال⁩ را با بدنامی زنده به گور کردید؛ درحالیکه نفس می‌کشید و استعداد شگرفی در حل مسائل داشت! پس لطفا سر جای خود بنشینید و در قواره سخن کنید تا عمر این «دولت اعتدال‌سوز» سر آید!

من نیز چون مردم، از حجم نقش دولت در مشکلات مطلعم، اما با همه‌ی این احوالات، تاریخ ، پاسخی بی‌رحمانه و دندان‌شکن بر ویرانه‌سازی و سلب اعتماد ملتی خواهد داشت که از چنگال گرگی تیزدندان، پیکر نیمه‌جانش را در آغوش‌تان بیانداخت تا «چونان رونق اقتصادی...» محقق شود!

بی‌چاره اما، نمی‌دانست برادر گرگ، چه موجود وقیحی‌ست!

مصطفی فقیهی

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین