پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۵۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
مهندس پیمان بکتاش معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور دی ماه سال گذشته (۱۳۹۸) در نشست مشترک با رئیس و معاونین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛ از مطالعات این سازمان در زمینه گسل‌های موجود در کشور و لرزه‌نگاری با استفاده از نتایج ۱۴۵ایستگاه GNSS در سراسر کشور و همچنین مطالعات رفتارشناسی آتشفشان دماوند سخن گفت.
شعارسال:هشدار سازمان نقشه برداری کشور جدی گرفته نشد.
 
مهندس پیمان بکتاش معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور دی ماه سال گذشته (۱۳۹۸)در نشست مشترک با رئیس و معاونین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛ از مطالعات این سازمان در زمینه گسل‌های موجود در کشور و لرزه‌نگاری با استفاده از نتایج ۱۴۵ایستگاه GNSS در سراسر کشور و همچنین مطالعات رفتارشناسی آتشفشان دماوند سخن گفت.
 
وی با اشاره به ابزارهای این سازمان برای پایش پوسته زمین و سنجش نرخ فرونشست، متذکر شد که در شهر تهران فقط یک ایستگاه GNSS وجود دارد. این موضوع نسبت به موقعیت استراتژیک پایتخت و جمعیت ساکن در آن، گویای فقر ژئوماتیک تهران در این زمینه است.
 
دکتر عبدالرضا سعادت مدیرکل ژئودزی و نقشه‌برداری زمینی سازمان نقشه‌برداری کشور نیز در این نشست از خطر آتشفشان دماوند یادکرد و گفت: در حال حاضر هیچ ایستگاهی برای پایش فعالیت‌ آتشفشان دماوند نداریم؛ اگرچه سازمان نقشه‎برداری کشور به صورت موردی، این آتشفشان را بررسی می‎کند اما حتی سازمان مدیریت بحران هم حوالی این آتشفشان ایستگاهی ندارد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   سایت خبر فوری  ،تاریخ انتشار:  19 اردیبهشت   1399،کدخبر: 1866237،www.khabarfoori.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین