پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
در پی انتشار تصاویری با عنوان قتل عام درختان جنگلی گیلان در فضای مجازی، محمدرضا عبدالهی، معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: همزمان با اجرای طرح تنفس و توقف بهره برداری از جنگل‌های طبیعی، طرح توسعه زراعت چوب برای افزایش تولیدات استان در دستور کار سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور قرار گرفته است.و تصاویر منتشر شده مربوط به طرح زراعت چوب در این استان است.

شعار سال:چند روز پیش در فضای مجازی کلیپی منتشر شد مبنی بر قتل عامل درختان جنگلی گیلان در روز روشن.بعد از انتشار این کلیپ معاون امور جنگل منابع طبیعی گیلان گفت: تصاویر منتشر شده مربوط به طرح زراعت چوب در این استان است.

تعداد بازدید : 31

در پی انتشار این تصاویر در فضای مجازی، محمدرضا عبدالهی، معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: همزمان با اجرای طرح تنفس و توقف بهره برداری از جنگل‌های طبیعی، طرح توسعه زراعت چوب برای افزایش تولیدات استان در دستور کار سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور قرار گرفته است.

او با بیان اینکه درختان صنوبر دارای سن دیرزیستی پایین هستند و سن برداشت اصولی و اقتصادی آن‌ها حداکثر ۲۰ سال است، افزود: در تصاویر منتشر شده نیز کاملا مشخص است که برخی درختان پوسیده و دارای تنه خالی هستند.

معاون امور جنگل منابع طبیعی گیلان ضمن تشکر از حساسیت و توجه مردم به منابع طبیعی و عرصه‌های جنگلی اظهار داشت: در حال حاضر ۲ شرکت در منطقه تنیان صومعه سرا و حوزه شفارود رضوانشهر در حال بهره برداری از چوب درختان صنوبر هستند.

عبدالهی تصریح کرد: طرح توسعه زراعت چوب به منظور کاهش فشار به جنگل‌های طبیعی و تأمین چوب آلات مورد نیاز صنایع سلولزی که به واسطه توقف بهره برداری از جنگل دچار کمبود شده اند، اجرا می‌شود.

برگرفته از فضای مجازی

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:24اردیبهشت1399،کد خبر:7353982،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین