پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
درحالی‌که وزارت بهداشت بیش از دو ماه است که تقریبا بطورکامل درگیر مدیریت شیوع بیماری کرونا در کشور شده است، در همین مدت صداوسیما چشم وزارت بهداشت را دور دیده و انواع محصولات غذایی مضر برای سلامت را تبلیغ کرده است.

شعار سال:درحالی‌که وزارت بهداشت بیش از دو ماه است که تقریبا بطورکامل درگیر مدیریت شیوع بیماری کرونا در کشور شده است، در همین مدت صداوسیما چشم وزارت بهداشت را دور دیده و انواع محصولات غذایی مضر برای سلامت را تبلیغ کرده است.

مثلا درحالی‌که مدت‌ها تبلیغ چیپس و نوشابه از صداوسیما حذف شده بود، طی چند هفته اخیر تبلیغ این دو محصول مضر برای سلامت مجددا از سر گرفته شده است.

وزارت بهداشت هم که کاملا درگیر کرونا است، تاکنون هیچ واکنشی به این بلبشوی تبلیغاتی از خود نشان نداده و کاملا منفعل کرده است.

چندی پیش در گزارش کمیسیون مشترک سازمان جهانی بهداشت، یونیسف و لنست اعلام شد که در ایران، تبلیغات محصولات غذایی در طول پخش برنامه‌های کودکان در انحصار محصولاتی است که برای بهداشت دهان و دندان کودکان مضر هستند.

این انتقاد در حالی مطرح می‌شود که قانون ممنوعیت تبلیغات کالاهای آسیب‌رسان در ایران عملا رعایت نمی‌شود و حتی اخیرا رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از تبلیغات گسترده کالاهای آسیب‌رسان سلامت در صداوسیما به شدت انتقاد کرد.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فانا ،تاریخ 24 اردیبهشت 1399، کدخبر:28469،www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین