پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
باران بهاری و شدید دو شب گذشته، باعث جاری شدن روان آب ها و ورود آن به داخل مترو شد. مشکلی که به راحتی و با آماده بودن چند کیسه شن 20 کیلویی قابل رفع و حل بود(گذاشتن چند گونی شن 20 کیلویی ، مقابل درب های ورودی مترو). پاسخ این خسارت را چه کسی می دهد؟ شهردار خوش تیپ!!! یا اعضای شورای شهر. واقعا دل انسان برای این حجم سو مدیریت می سوزد.
شعار سال: در پی بارش های اردیبهشتی در پایتخت، با حجم زیاد آبگرفتگی در مترو تهران مواجه شدیم.چرا در طراحی و ساخت ،زیرساخت مهم شهری به نام مترو با این حجم بالای هزینه برای ساخت و نگهداری،مطالعات دقیق صورت نمی گیرد که با این حجم بزرگ از هزینه و خسارت های پی در پی و فرسودگی ناوگان ها و ساختمان ها مواجه نباشیم؟ وقتی در شرایط تحریم هستیم و همه مسئولان داد شرایط تحریمی سر می دهند که ما کارایی داریم و همه تخصص های مدیریتی را داریم اما تحریم نمی گذارد،آیا نباید به بهینه هزینه کردن ها بهتر و بیشتر توجه کنیم تا اینگونه شاهد نابودی و از بین رفتن سرمایه ها نباشیم؟چرا مدیریت بحران همیشه غافلگیر می شود؟ مگر نه اینکه وظیفه مدیریت بحران این است که از غافلگیری های حوادث و بلایای طبیعی آگاهی داشته باشد و پیش از آن برایش برنامه ریزی و سیاستگذاری کند؟چرا یک نظام یکپارچه در مدیریت شهری و مدیریت بحران وجود ندارد؟چرا هر ارگانی فقط کار خودش را می کند و با نهادهایی که به گونه ای به یکدیگر وابسته هستند همکاری ندارند؟
جالبتر از همه این است که وقتی اعتراضی صورت بگیرد مسئولان به دنبال توجیه هستند و نه عوامل ایجاد کننده این مشکلات و خیلی حق به جانب می گویند این مسئله آبگرفتگی مترو در همه کشورهای دنیا صورت می گیرد و مخصوص ما نیست!!!!
 
تعداد بازدید : 8
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین