پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: رئیس مجلس آینده مراقب باشد بادمجان دور قاب‌چین‌ها او را در کانال اشرافی‌گری قرار ندهند.
سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس آینده باید نظرات و پیشنهاد‌ات نمایندگان را گوش دهد و بداند که رئیس پارلمان است نه پادگان؛ رئیس مجلس آینده باید بداند او هم همانند دیگر نمایندگان یک رأی دارد.

وی افزود: رئیس مجلس آینده باید مجلس را به جایگاه واقعی آن که در راس امور بوده، برساند و این جایگاه را تثبیت کند که این کار با کار و تلاش و همچنین مردمی بودن میسر خواهد شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس مجلس آینده نباید با زد و بند و امثال این کار‌ها استقلال مجلس را زیر سؤال ببرد و موجب وارد آمدن لطمه با مجلس شود.

ابطحی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس آینده باید ساده زیست باشد و این گونه نباشد که پس از ریاست بر تعداد محافظانش افزوده شود و مراقب باشد بادمجان دور قاب‌چین‌ها او را در کانال اشرافی‌گری قرار ندهند.

وی افزود: نکته‌ای که در مورد انتخاب رئیس مجلس یازدهم بسیار به ویژه در سال اول اهمیت دارد این است که فرد منتخب برای این سمت دارای سابقه کاری در کار نمایندگی در مجلس باشد و فضای مجلس را به خوبی بشناسد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر رئیس مجلس به ویژه در سال اول با مجلس و فضای مجلس آشنا نباشد، مجلس با مشکلات جدی مواجه شده و می‌توان گفت که فشل خواهد شد.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا فردی که به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد، چنانچه با اکثریت قاطع آراء در این سمت قرار گیرد، بهتر می‌تواند به وظایف خود عمل کند؛ چراکه از حمایت قاطع نمایندگان هم برخوردار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 خرداد 1399، کد خبر: 13990305000383، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
به نظر میاد بحث ریاست مجلس یازدهم خیلی حساس شده هم برای نمایندگانی که جنگ قدرت دارند هم برای مردم .بالاخره باید کسی باشه که قانونگذاری بلد باشه و جایگاه مجلس رو بشناسه و اونقدر اقتدار داشته باشه که واسه مردم کار کنه نه برای خوشایند طرفداران خودش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین