پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۹۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما نام حضور دانش آموز در مدرسه را بازگشایی مدارس می‌گذاریم، اما همه مدارس را باز نکردیم بلکه دو پایه نهم و دوازدهم باید در امتحانات حضوری شرکت کنند.
شعار سال:مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با برنامه رادیو گفتگو گفت: از ابتدای شیوع کرونا بنا بر آموزش به صورت غیرحضوری بود. در مدارس در شهر تهران آموزش‌های غیرحضوری فراتر از آموزش از طریق اپلیکیشن شاد پیش رفت و برای همین اکثر دانش آموزان از این آموزش‌ها بهره گرفتند. اعلام کردیم معلمان در مدارس برای دانش‌آموزانی که تحت هر عنوان امکان استفاده از اپلیکیشن شاد را ندارند در مدارس حاضر شوند و اشکالات بچه‌ها را رفع کرده تا برای امتحانات آماده شوند.

وی ادامه داد: ما با آزمون و خطا در روش آموزش الکترونیکی پیش رفتیم، اما قصه اصلی ما مربوط به دانش‌آموزانی بود که دسترسی به اینترنت و فضای اپلیکیشن شاد نداشتند و تلاش کردیم برای این دانش‌آموزان آموزش حضوری داشته باشیم.

ثقفی در پاسخ به پرسشی درباره تعلق نگرفتن اینترنت رایگان به استفاده از برنامه شاد گفت: فکر می‌کنم اپلیکیشن شاد به گونه‌ای نیست که میزان مصرف اینترنت دانش‌آموزانی را دچار مشکل کند و یا نیاز به حجم بالایی از اینترنت داشته باشد.

وی درباره امتحانات حضوری دانش‌آموزان و اینکه برخی مدارس به جز پایه نهم و دوازدهم نیز امتحانات حضوری برگزار کردند، بیان کرد: دو پایه نهم که انتخاب رشته دارند و دوازدهم برای گرفتن مدرک دیپلم قرار شد امتحانات حضوری باشد برای باقی پایه‌ها اگر امتحان آنلاینی باشد کافی است یک ساعت در روز دانش آموز وارد شبکه شاد شود و بعد از برگزاری آزمون بیرون بیاید.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره ثبت نام‌ها نیز بیان کرد: فقط پایه اول و هفتم و دهم نیاز به ثبت نام دارند و برای باقی پایه‌ها بعد از ارزیابی به صورت خودکار ثبت نام صورت می‌گیرد و نیازی به حضور برای ثبت نام نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15خرداد 1399، کد خبر: ۴۹۴۱۳۷۳،mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین