پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۸۰۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد از عدم برگزاری امتحانات حضوری در شهرهایی که وضعیت قرمر در برابر همه‌گیری ویروس کرونا دارند، خبر داد.

شعار سال: رضا همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد با بیان اینکه آزمون‌های این دانشگاه در شهر‌هایی که وضعیت مناسبی در برابر شیوع ویروس کرونا دارند به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: بر اساس بخشنامه امتحانات این دانشگاه، برگزاری امتحان حضوری در شهر‌هایی که وضعیت قرمز در برابر شیوع ویروس کرونا دارند، ممنوع است و این مراکز اجازه برگزاری آزمون حضوری را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همچون سایر دانشگاه‌های کشور از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها اقدام به راه اندازی کلاس‌های مجازی کرده است. این کلاس‌ها از ۱۶ فروردین آغاز به کار کرد و تلاش دانشگاه آزاد اسلامی این بوده که کیفیت کلاس‌های مجازی با گذشت زمان بالاتر برود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 20 خرداد    99، کد خبر:    13990320001022، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین