پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
معاون وزیر بهداشت گفت: اختلافات قیمتی تولید ماسک‌های سه لایه با مشکل روبه رو است که با مذاکرات انجام شده تا هفته آینده حل می‌شود.

شعار سال: محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گفت: خط تولید داروی ضد ویروسی که در کارخانه باختر بیوشیمی وجود دارد می‌تواند در تامین داروی موردنیاز کشور بسیار موثر باشد.

او افزود: با مساعدت ویژه نهاد‌های مسئول مشکل کارخانه باختر بیوشیمی به زودی برطرف خواهد شد و این کارخانه روند تولید را آغاز خواهد کرد.

معاون وزیر بهداشت توضیح داد به دلیل افزایش قیمت‌ها مدیران کارخانه درخواست افزایش قیمت محصولات تولیدی خود را دارند از این رو در نشستی که هفته آینده برگزار می‌شود مشکل قیمت‌گذاری این واحد را برطرف خواهیم کرد.

شانه ساز توضیح داد: قرار بود در هفته ابتدایی اسفند ماه به منظور حل مشکل باختر بیوشیمی به کرمانشاه سفر کنیم که شیوع گسترده بیماری کرونا مانع از این سفر شد.
حل مشکل تولید ماسک‌های سه لایه تا هفته آینده

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با تولید ماسک در کشور گفت: پارچه ماسک‌های سه لایه را ۲ شرکت در کشور تولید می‌کنند که اختلافات قیمتی با این شرکت‌ها واحد‌های تولیدی در استان‌ها را با مشکل روبه رو کرده است.

معاون وزیر بهداشت افزود: براساس مذاکرات انجام شده با این شرکت‌ها مشکل تولید ماسک کشور در هفته آینده حل می‌شود.

شانه ساز در رابطه با تولید الکل نیز گفت: اختیار به استان تفویص شده است و هر واحدی که ظرفیت داشته باشد می‌تواند در این زمینه فعال شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 22 خرداد    99، کد خبر:    7386531، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین