پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کسی نیست که از این حضرات بپرسد این‌ها ‏که شما با رنگ و لعاب انقلابی‌گری پیشنهاد می‌دهید، چه دردی از مردم دوا می‌کنند؟ شما که با وعده حل مشکلات مردم به مجلس ‏راه پیدا کرده‌اید، چرا به جای آوردن طرح‌های اساسی برای عمل به همین وعده، به شعار دادن مشغول شده‌اید؟
شعار سال: یک نماینده مجلس آرزو می‌کند ترامپ بازهم رئیس‌جمهور آمریکا شود تا تحریم‌ها را علیه ایران ادامه ‏بدهد و بیشتر کند، چون تحریم‌ها باعث شکوفائی و خلاقیت در کشور می‌شوند. یک نماینده دیگر پیشنهاد می‌دهد یکی از خیابان‌های ‏تهران را به نام جورج فلوید، سیاه‌پوست کشته شده آمریکائی که مرگ او به دست پلیس سفیدپوست موجب به راه افتادن تظاهرات ‏ضدنژادپرستی در آمریکا شده نام‌گذاری کنیم.

نماینده دیگر مجلس، پیشنهاد ختم قرآن در مجلس می‌دهد و عده‌ای هم قبل از اینکه به ‏سراغ کار‌های اصلی بروند طرح دوفوریتی برای تغییرنام فرودگاه مهرآباد را می‌دهند.

کسی نیست که از این حضرات بپرسد این‌ها ‏که شما با رنگ و لعاب انقلابی‌گری پیشنهاد می‌دهید، چه دردی از مردم دوا می‌کنند؟ شما که با وعده حل مشکلات مردم به مجلس ‏راه پیدا کرده‌اید، چرا به جای آوردن طرح‌های اساسی برای عمل به همین وعده، به شعار دادن مشغول شده‌اید؟


اگر فکر می‌کنید نام ‏این کار‌ها انقلابی عمل کردن است، مردم هوشیارتر از آن هستند که بتوان آن‌ها را با این قبیل اقدامات شعاری از واقعیت‌های زندگی ‏غافل ساخت. اگر می‌خواهید انقلابی باشید، مثل سردار سلیمانی باشید که به جای حرف زدن و شعار دادن و سرگرم کردن مردم با ‏وعده‌ها، به میدان عمل رفت و نشان داد شاگردان انقلابی مکتب امام خمینی چگونه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند. ‏سردار سلیمانی به این اقدامات شعاری نیازی ندارد، او را با طرح‌های کاربردی که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند، در مبارزه ‏علیه آمریکا و تروریسم همراهی کنید. ما امروز به خنثی کردن توطئه‌های شیطان بزرگ علیه ایران و منطقه نیازمندیم. این ‏توطئه‌ها را با شعار و نمایش‌های شبه‌انقلابی نمی‌توان خنثی کرد. راهکار‌های عملی برای حل مشکلات مردم ارائه دهید تا مردم از ‏شما نپرسند اینجا چه خبر است؟


دولت و قوه قضائیه نیز مانند مجلس، مخاطب این سخن هستند. ما امروز در تمام بخش‌های اجرائی و قضائی و تقنینی شاهدیم که ‏حرف بیشتر از عمل است. دولت، به وعده‌ها برای کنترل تورم و گرانی عمل کند و قوه قضائیه در محاکمات به سراغ پرونده‌های ‏مسکوت مانده که این روز‌ها سوالات زیادی را برانگیخته است هم برود. اگر این هر سه قوه درنهایت صداقت به وظایف خود عمل ‏کنند، در آن صورت است که انقلابی خواهند بود و اعتماد مردم را نیز جلب خواهند کرد.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازاعتماد، کد خبر:۴۱۱۸۹۳، تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین