پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
نماینده مردم خدابنده در مجلس یازدهم با بیان اینکه ساختار مجلس جاهل است تاکید کرد، اعضای کمیسیون عمران مجلس باید اشخاصی باشند که در این حوزه دارای تخصص و تجربه هستند.
شعار سال، سید البرز حسینی پیرامون توسعه حمل و نقل، گفت: اگر میخواهیم کار فنی در راستای توسعه حمل و نقل انجام دهیم، باید اتاقی برای اعضای کمیسیون عمران در فدراسیون حمل و نقل پیش‌بینی شود، چرا که حوزه حمل و نقل ارتباط زیادی با کمیسیون عمران دارد، بنابراین اگر میخواهیم همدیگر را متهم به کم کاری نکنیم باید این اتاق در نظر گرفته شود.

تلفیق تخصص و تجربه در کمیسیون عمران
منتخب مردم خدابنده در مجلس یازدهم، با اشاره به تلفیق علم و تجربه در کمیسیون عمرانی، افزود:
کمیسیون عمران در این دور، باید به سمت تلفیق علم و تجربه قدم بردارد و در واقع اعضای آن هم تجربه‌مند باشند و هم در میان آن‌ها سابقه علمی وجود داشته باشد.

حسینی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون عمرانی مجلس، باید تخصصی و علمی‌تر شود تا تصمیمات علمی‌تری انتخاب کنند.

توسعه اشتغال با کمیسیون‌عمران مجلس

منتخب مردم در مجلس یازدهم، گریزی هم به کمبود‌های مشاغل در کشور داشت و اشاره کرد:
اگر کمیسیون عمران مجلس تقویت شود، بخش عظیمی از کمبود‌های مشاغل را جبران خواهد کرد.
الان در کشور هر کس بیکار می‌شود با مسافرکشی و … خودش را به حوزه حمل و نقل وصل می‌کند، پس حوزه حمل و نقل کمبود‌های دیگر حوزه‌ها را به دوش می‌کشد، بنابراین لازم است به این حوزه توجه بیشتری شود.

رابطه کمیسیون‌عمران و صنعت حمل و نقل

نماینده مردم خدابنده در مجلس یازدهم، در ادامه تأکید کرد:ما نمی‌توانیم برای همه حوزه‌های حمل و نقل یک نسخه بپیچانیم و این کار باعث خواهد شد حمل و نقل با مشکلات بیشتری روبرو شود، لذا لازم است هماهنگی و همکاری بیشتری میان آن‌ها شکل گیرد.
فعالان حمل و نقل تنها با حوزه کمیسیون عمران مجلس سر کار ندارند، بلکه در تمام کمیسیون‌ها نقش دارد؛ بنابراین ابعاد حوزه حمل و نقل باید در تمام کمیسیون‌ها گسترش داده شود.

 افزایش همکاری حوزه حمل و نقل با سایر کمیسیون‌های مجلس

نماینده مجلس یازدهم، در پایان خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم باید حوزه حمل و نقل را علاوه بر کمیسیون عمران در دیگر کمیسیون‌های تخصصی مجلس گسترش دهد، زیرا ساختار کنونی مجلس، جاهل است نه به مفهوم نادان، بلکه خیلی خوب می‌فهمد مشکل کجا است، ولی بنا به عللی نمی‌داند مشکل را چگونه حل کند و تنها راه‌حل این مشکلات، گسترش و افزایش همکاری حوزه حمل و نقل با دیگر کمیسیون‌های مجلس است.
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1399، کد خبر: 183014، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین