پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۸۲۹۳۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: مردم برای دریافت مجوزهای لازم برای ترخیص کالا از گمرک و امور مربوط به تولید و... باید روزها به بخش‌های مختلف مراجعه کنند.
شعارسال:احمد دنیا مالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه برای پیروزی جنگ اقتصادی باید رفتارهای بوروکراتیک اداری اصلاح شود، گفت: مردم برای دریافت مجوزهای لازم برای ترخیص کالا از گمرک، ‌احداث شرکت و کارگاه تولیدی، امور مربوط به تولید و... باید روزها به بخش‌های مختلف مراجعه کنند در حالی که مقام معظم رهبری به ایجاد «قرارگاه» برای جنگ اقتصادی اشاره داشتند.
 
وی ادامه داد: باید بپذیریم در این شرایط با جایگزین کردن مدیران جوان خیلی سریعتر و قویتر می‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم زیرا بیشتر مدیران ما ریسک‌پذیر نبوده و از نظارت دستگاه‌های نظارتی احساس نگرانی دارند.
 
دنیا مالی با بیان اینکه رونق در حوزه مسکن می‌تواند بخشی از اشتغال را فعال کند، بیان کرد: حوزه مسکن اکنون به دلیل نبود سرمایه راکد شده و این موضوع بیکارهایی را در بخش‌های وابسته مانند فولاد، سیمان، کاشی و لوازم بهداشتی ایجاد کرده است.

حل مشکل مسکن با جریان پولی مالی
 
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس افزود: اقتصاد مسکن مرتبط به بانک‌هاست و بانک‌ها با شارژ پول در حوزه مسکن می‌توانند، بیش از صد مجموعه تولیدی را فعال کنند. باید تامین مسکن را در کشور با جریان پولی مالی حل کرد، اینکه وزارت راه و شهرسازی با گرفتن زمین ساخت‌وساز را انجام دهد تنها مشکلات بیشتری را به‌وجود می‌آورد.
 
وی با اشاره به اینکه با سود بیش از ۲۰ درصد وام‌ها هیچوقت یک زوج صاحب ملک نمیشوند، اظهار کرد: در همه دنیا مسکن به عنوان یک چتر حمایتی برای خانواده لحاظ می‌شود و به زوج‌ها وام‌هایی با باز پرداخت ۳۰ ساله و سود بسیار کم میدهند اما در ایران رقم وام برای خرید یک دهم خانه هم کافی نیست و آن زمان از سوی دیگر می‌گویند چرا جمعیت کشور به سمت پیری میرود.
 
دنیا مالی ضمن تاکید براینکه با حمایت مالی از زوج‌ها بوسیله ارائه تسهیلات صفر درصد و بلند مدت می‌توان مشکل مسکن را حل کرد، تصریح کرد: دولت با مداخله در امور ساخت‌وساز مسکن باعث شده تا کار به درستی پیش نرود.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   پایگاه خبری گسترش نیوز  ،تاریخ انتشار:  31 خرداد 1399،کدخبر: 105369 ،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین