پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۳۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
بر اساس دستورالعمل مالی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال 1399، هزینه سنجش هر نوآموز 400 هزار ریال و هزینه هر تست مجدد نیز 200 هزار ریال است.

شعار سال: از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دستورالعمل مالی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال 1399 به استان ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستور العمل و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی پایگاه های سنجش، اجرای مفاد مالی دستورالعمل بر عهده شورای سنجش استان ها می است.

در قسمتی دیگر از این دستور العمل آمده است: حدالامکان برای عوامل اجرایی طرح سنجش از نیروهای رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش و یا وزارت بهداشت استفاده شود و در صورت بکارگیری نیروهای غیر رسمی، استفاده از این نیروها فقط در زمان سنجش و به صورت محدود است.

بر اساس این دستور العمل، پرداخت حق الزحمه نیروهای رسمی با رعایت ماده 93 قانون مدیریت خدمات کشوری خواهد بود. هر گونه تغییر در تعداد و یا درجه پایگاه های سنجش نیز باید با اخذ مجوز ار سوی شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی باشد.

بر اساس این دستور العمل، برای تأمین بخشی از اعتبارات لازم مبلغ 400 هزار ریال از هر نوآموزدریافت خواهد شد و هزینه هر تست مجد نیز 200 هزار ریال است.

برای حمایت از اقشار کم بضاعت 5 درصد از نوآموزان به صورت رایگان و 10 درصد نیز به صورت نیم بها مورد سنجش قرار خواهند گرفت. سنجش دانش آموزان عشایری نیز رایگان خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برخط نیوز، کد خبر: 159307344878، تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹، www.barkhatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین