پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۴۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
دکتر پویا ناظران با تحلیل روابط عملکردی چهار راس مربع سازمان برنامه و بودجه( هشدار به دکتر نوبخت) ، بانک مرکزی( هشدار به دکتر همتی و پیشنهاد واحد جدید در محاسبات پولی) ، وزارت اقتصاد و دارایی(دکتر دژپسند) و در نهایت رئیس جمهور (جناب آقای روحانی) ، معتقد است که تداوم وضعیت می تواند منجر به انفجار تورمی شود. از خوانندگان عزیز استدعا داریم، 17 دقیقه وقت ارزشمند خود را به شنیدن پادکست اختصاص دهند. اطلاعات ارایه شده ، بشکلی ساده و مستدل، وضعیت نامناسب در پیش گرفته شده توسط برخی از دستگاه ها را تشریح می نماید.

شعار سال : توضیحات ارایه شده در پادکست زیر نه قصد تشویش اذهان عمومی را دارد و نه تخریب فرد یا دستگاه خاص را دنباله گیری می‌کند. توضیحات شفاف از تعاملات برنامه ای، بودجه‌ای، پولی و مالی کشور در سطوح کلان و اثرات آن بر بازار‌های مختلف و زندگی عادی مردم را تشریح نموده و حامی حقوق شهروندان می‌باشد. شایسته است، هرگونه نقد بر این تحلیل نیز، بشکل مستند ارایه شده و از حاشیه سازی و برچسب زنی، پرهیز گردد.
بنظر می‌رسد که یکی از عوامل موثر بر آشفتگی اقتصادی کشور به بهانه‌های مختلف نظیر تحریم، توسعه نیافتگی تاریخی، وابستگی به نفت و. عدم آگاهی و مطالبه گری شهروندان و متخصصان از اعمال سلیقه‌ها و خودرایی‌های صورت پذیرفته در سطوح کلان تصمیم گیری و تصمیم سازی می‌باشد.
توضیحات ارایه شده توسط پویا ناظریان در پادکست پیوست، از یک طرف فضا را برای آگاه سازی عمومی فراهم نموده و از طرف دیگر، شرایط را برای نقد‌های چندگانه متقابل مهیا می‌سازد. نقد‌هایی که هرچه بیشتر می‌تواند باعث آگاه سازی عمومی شده و مطالبه گری نظارتی بر دولت‌ها را سبب گردد. مطالبه گری که زمینه ساز افزایش انضباط مالی دولت و ارتقا کارآمدی آن خواهد بود.

دانلود فایل پادکست

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین