پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
سرویس اطلاعات ترکیه اعلام کرد طی ۱۱ سال گذشته ۱۷۰ گروگان را طی چندین عملیات برون‌مرزی آزاد کرده است.
شعار سال: ترکیه اعلام کرد سرویس اطلاعات این کشور طی ۱۱ سال گذشته ۱۷۰ گروگان را طی چندین عملیات برون‌مرزی آزاد کرده است. ماموران سازمان اطلاعات ترکیه طی ۱۱ سال گذشته ۱۳۸ تبعه ترکیه و ۳۲ خارجی را که آخرین‌شان یکی از کارمندان سازمان‌های امدادرسانی در سومالی بود آزاد کرده‌اند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه در گزارشی که به مناسبت آزادی سلویا رومانو، زن ایتالیایی کارمند سازمان امدادرسانی ایتالیایی در سومالی، تهیه شده، تاکید کرده است: این زن که در نوامبر ۲۰۱۸ در کنیا ربوده شده بود مه گذشته توسط سرویس اطلاعات ترکیه در سومالی آزاد شد.

سرویس اطلاعات ترکیه در بیانیه خود مدعی شد، معمولاً عملیاتش را در مناطق جغرافیایی پرتنش انجام می‌داده، اما بیشتر عملیات آزادسازی در سوریه صورت می‌گرفته است و علاوه بر شهروندان ترکیه اتباع کشور‌های بریتانیا، هلند، لبنان، فرانسه، روسیه، کوزوو، بلژیک، ژاپن، عراق، الجزایر، آفریقای جنوبی و ایتالیا از دست ربایندگان‌شان آزاد شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 8 تیر 1399، کد خبر: 415017،www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین