پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
ارائه خدمات مالیات خودرو و تائیدیه تحصیلی در شعب خدمات پیشخوان دولت به دلیل قطعی سیستم انجام نمی‌شود و متصدیان شعب خدمات پیشخوان دولت این موضوع را امری عادی می‌دانند.

شعار سال: همواره یکی از دغدغه‌های تکنولوژی و استفاده از سامانه‌های یکپارچه در فعالیت‌های مختلف قطع و ارائه نکردن خدمات به لحظه است، که در سال‌های نه چندان دور این مشکل در سامانه بانک‌ها بسیار رخ می‌داد، اما امروزه این بیماری ناعلاج به سیستم یکپارچه خدمات الکترونیک پیشخوان دولت سرایت کرده است.

این بیماری آنقدر واگیر دار و بلند مدت است که برخی از شعب پیشخوان دولت قید برخی از خدمات الکترونیک را زده‌اند و تنها به ارائه برخی از خدمات روتین که بیماری قطع ارتباط به آن‌ها سرایت نکرده، می‌پردازند.

از صبح روزجاری خدمات مالیات مشاغل، خودرو و تائیدیه تحصیلی در شعب واحد خدمات الکترونیک دولت، قطع شده و مسئولین شعب زمان دقیقی برای اتصال دوباره این خدمات یکپارچه اعلام نمی‌کنند.

به گفته این مسئولین قطعی خدمات یکپارچه الکترونیک دولت یک امر عادی بوده و روزها در زمان اوج مصرف از این سیستم، قطعی خدماتی همچون مالیات خودرو و تائیدیه تحصیلی رخ می‌دهد.

متصدی چنین اموری در شعبه خیابان مطهری خدمات پیشخوان دولت، گفت: به دلیل قطعی بیش از اندازه دو سامانه تائیدیه تحصیلی و مالیات خودرو از زمان‌های نه چندان دور، این شعبه به طور کل این خدمات را از سیستم خدمات دهی خود خارج کرده است.

وی برای انجام این امر، امور مشترکین خیابان جم را پیشنهاد داد، که متصدی این واحد نیز با اعلام خبر قطعی تنها شماره تلفن شعبه را برای پیگیری برقراری سیستم ارائه می‌کند، که البته این متصدی چنین اتفاقی را همچون دیگر متصدیان یک امر عادی می‌داند.

با این تفاسیر پیش بینی می‌شود امکاناتی که برای راحتی افراد در نظر گرفته شده بلای جان آن‌ها شده و افراد زمان بسیاری را باید برای انجام یک کار ساده صرف کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1395، کد مطلب: 219443:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین