پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۷۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
وزیر علوم گفت: همه کنکور‌ها در تابستان برگزار می‌شوند و تلاش ما این است که به شهریور ماه نکشد.
شعار سال: منصور غلامی گفت: همه کنکور‌ها در تابستان برگزار می‌شوند و تلاش ما این است که به شهریور ماه نکشد.
 
  منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران و حاشیه جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاهی گفت: زمان برگزاری کنکور دکتری و ارشد امروز از سوی دکتر نمکی اعلام می‌شود.
 
او ادامه داد: زمان برگزاری کنکور سراسری تغییر نخواهد کرد و در صورتی که زمان برگزاری کنکور دکتری تغییر کند زمان کنکور ارشد هم تغییر می‌کند.
 
غلامی در ادامه بیان کرد: کنکور‌ها در تابستان برگزار می‌شوند و تلاش ما این است که به شهریور ماه نکشد.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بحث تغییر تاریخ آزمون دکتری و ارشد به وزیر بهداشت منتقل شده و محوریت این مسأله از سوی رییس جمهوری به وزیر بهداشت محول شده و در نهایت وی باید اعلام کند.
 
او در واکنش به اینکه گفته می‌شود آزمون دکتری و ارشد دو هفته دیگر برگزار می‌شود، گفت: این نظر کارشناسی وزارت بهداشت است و آنها می‌گویند اگر بتوانیم زمان را تغییر دهیم شاید بتوانیم از این پیکی که اتفاق افتاده عبور کرده باشیم و نگرانی‌هایمان کمتر شده باشد.
 
وزیر علوم بیان کرد: تلاشمان این است که کنکور سر موقع برگزار شود؛ زیرا در آینده معلوم نیست شرایط چطور شود اما نظر وزارت بهداشت برای ما مهم است. این مهم است که آنها بگویند الان مشکل خاصی هست یا خیر. ما نیز منتظریم دکتر نمکی نظر خود را اعلام کنند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب   ،تاریخ انتشار: 23  تیر 1399،کدخبر:  561513، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین