پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۷۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
کورش نفیعی از تصویب احداث فاز دوم نیروگاه تولید پراکنده گرمسار خبر داد و گفت: راه اندازی این نیروگاه مطابق با زمان بندی مصوب از جمله برنامه های آتی هلدینگ است.
شعار سال: کورش نفیعی از تصویب احداث فاز دوم نیروگاه تولید پراکنده گرمسار خبر داد و گفت: راه اندازی این نیروگاه مطابق با زمان بندی مصوب از جمله برنامه های آتی هلدینگ است.

به نقل از روابط عمومی تدکو؛ کورش نفیعی مدیر عامل هلدینگ انرژی تامین در جریان بازدید از پیشرفت پروژه احداث فاز یک نیروگاه تولید پراکنده گرمسار، از تصویب احداث فاز دوم این نیروگاه با قابلیت CHP و ظرفیت ۱۰ مگاوات توسط شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خبر داد.

بازدید از مراحل احداث سالن مولد های نیروگاه و پیشرفت اتصال به پست نیروگاه از جمله بخش های این بازدید بود که طی آن، نفیعی راه اندازی این نیروگاه در دی ماه سال جاری و مطابق با زمان بندی مصوب از جمله برنامه های آتی این هلدینگ عنوان کرد.

همچنین مدیر عامل هلدینگ انرژی ضمن اعلام رسمی اخذ مجوز شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی جهت احداث فاز دوم نیروگاه با ظرفیت ۱۰ مگاوات، بر تسریع در برگزاری مناقصات مربوطه اشاره و انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرائی این نیروگاه از ابتدای مهر ماه، از دیگر اقدامات مورد توجه در این خصوص برشمرد.

برپایه این خبر، مدیر عامل هلدینگ انرژی گزارشی از نیروگاه مقیاس کوچک شهرک صنعتی عباس آبادکه از نظر تکنولوزی ساخت و مدل اجرائی سیستم کولینگ و ایستگاه گاز و ساختار مولد همخوانی نزدیکی با نیروگاه مقیاس کوچک گرمسار دارد، ارایه و بر لزوم استفاده از تجارب نیروگاه مذکور در پروژه گرمسار ۲ تاکید کرد.

قابل ذکر است حاشیه این بازدید، عباس رسایی نیا، مدیر عامل شرکت افق تامین انرژی پارس نیز با اشاره به پیشرفت کاری این پروژه در شرایط شیوع ویروس کرونا، افزود:

همه برنامه های از پیش تعیین شده نظیر ورود مولد گاز سوز تولید برق وحرارت نیروگاه به گمرک، وضعیت خاتمه احداث سالن استقرار مولدها، عملیات ساختمانی، کف سازی و ایجاد ترنچ های داخل سالن طبق زمان بندی، صورت گرفته است.

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
صنعت هر چقدر پیشرفت داشته باشه و خودکفایی کشور در زمینه انرژی بالا بره خیلی توان داخلی برای مقابله با تحریم ها بالا میره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
یعنی با یک اموزش ساده میشه بیکاری رو حداقل در این استان و استان های همجوار از بین برد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین