پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
چندین تن از کارکنان ایرانی ترکیش ایرلاین در تماس با گردشبان از تعدیل یک شبه خود خبر دادند.
شعار سال: با توجه به شیوع کرونا در چند ماه اخیر و کاهش چشم گیر سفر‌ها خطوط هوایی در سراسر جهان به اخراج کارکنان خود متوسل شده اند، زیرا همه گیری این ویروس ضربه سنگینی به صنعت حمل و نقل هوایی وارد کرده است. دراین میان دفتر ایران هواپیمایی ترکیش نیز، عصر چهارشنبه تعدادی از کارکنان ایرانی خود را تعدیل کرد.

یکی از کارکنان تعدیل شده این ایرلاین در تماس با خبرنگار گردشبان گفت: آن گونه که مطلع شده ایم این تعدیل از جانب دفتر ترکیه نبوده و با تصمیم مدیران ایرانی دفتر صورت میگیرد. کارکنان ترک دفتر تهران که بعضا حقوق‌های ماهانه چند هزاردلاری دارند، کماکان در داخل کشور فعال هستند، اما کارکنان ایرانی این شرکت با حقوق‌های بسیار ناچیز تعدیل میشوند.

یکی دیگر از کارکنان با سابقه این ایرلاین عنوان کرد، من و بسیاری دیگر از این افراد سرپرست خانواده هستیم و این اخراج ناگهانی ضربه‌ای سنگین به زندگی و معیشت ما وارد میکند، گلایه اصلی من و سایر کارکنان تعدیل شده عدم دریافت حق و حقوق قانونی است.

خبرنگار دیده بان گردشگری ایران، برای تکمیل این گزارش با مدیرعامل دفتر هواپیمایی ترکیش در تهران و همچنین مدیر فرودگاه این ایرلاین تماس گرفت، که هیچکدام حاضر به پاسخگویی نشدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری رکنا، تاریخ انتشار: 23 تیر 1399، کد خبر: 585727،  www.rokna.net

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین