پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
عیسی منصوری معاون اشتغال وزارت کار از تسهیلات حمایتی ۳۵ هزار میلیاردی کرونا برای حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی و دریایی خبر داد.
شعار سال: معاون اشتغال وزارت کار از تسهیلات حمایتی ۳۵ هزار میلیاردی کرونا برای حمل و نقل هوایی و ریلی خبر داد.

تسهیلات حمایتی کرونا در حوزه حمل و نقل
عیسی منصوری درباره تسهیلات حمایتی برای کرونا در حوزه حمل و نقل، اظهار داشت:
مبلغ ۳۵ هزار میلیارد ریال با نرخ سود ۱۲ درصد برای حمایت از بخش حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی و زیربخش‌های آن جهت جبران بخشی از زیان ناشی از شیوع ویروس کرونا از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شده و تخصیص یافته است.

همچنین دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای ۱۶ شرکت هواپیمایی و تعدادی از شرکت‌های خدمات فرودگاهی و مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما و سایر شرکت‌های مرتبط در نظر گرفته شده است.

تسریع در پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا
وی به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به شرکت‌های بزرگ حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی، افزود:

وزارت راه و شهرسازی، فهرست و اطلاعات شرکت‌های مشمول و تمامی ایرلاین‌ها و زیربخش‌های حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی را جهت درج در سامانه کارا، در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دهد.


هماهنگی با ۵ بانک برای پرداخت تسهیلات کرونا
منصوری، ادامه داد:
بیش از ۱۰۸ شرکت حمل و نقل هوایی و ریلی و دریایی با اشتغال ۴۸ هزار و ۳۱۴ نفر در زیررسته وزارت راه و شهرسازی شناسایی شده و هماهنگی‌های لازم با ۵ بانک منتخب برای پرداخت تسهیلات کرونا انجام شده است.

مهم‌ترین مشکل در عملیاتی نمودن طرح
به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از عدم هماهنگی شرکت‌های تابعه با وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت:

به روز‌رسانی اطلاعات مورد نیاز و درخواستی، مهم‌ترین مشکل در عملیاتی نمودن این طرح می‌باشد و برای تسریع در این فرآیند، به وزارت راه و شهرسازی به مدت دو هفته فرصت داده شده تا اطلاعات شرکت‌های خود را در سامانه بارگذاری نماید.

همچنین، در صورت بروز تاخیر در اقدام از سوی وزارت راه و شهرسازی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راسا اقدام به معرفی شرکت‌ها به موسسات عامل نموده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 17 تیر 1399،  www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین